|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik doe ook weer effe mee al kan ik de race niet zien. 1 M-Schumacher 2 R-Barichello 3 J-Montoya 4 Eddie-ervine |
|
ik gun het die grootbek wel, hij mag van mij eerste worden morgen. |
|
Sarah Fisher in de McLaren. the only pleasure is pain |
|
Het kan nog net, mijn voorspelling voor de race: 1. M. Schumacher 2. DC 3. K. Raikkonen the only pleasure is pain |
|
Weinig actie deze race vond de trainingen van vrijdag beter |
|
De finish was wel gaaf om te zien. 0.10 seconden verschil tussen nummer 1 en 2. En de valpartij van Pedro de la Rosa was ook erg komisch. the only pleasure is pain |
|
quote:0.11 seconde wel goed tellen EN idd die val partij was een van de beter acties : |
|
Ze denken aan handicaps om met name de Ferrari langzamer te maken zodat het meer een wedstrijd wordt; wie is er voor en wie tegen? Ik ben hartstikke VOOR; niet het rijkste team moet winnen maar de beste coureur! Andere sporters hebben binnen hun sport toch ook altijd toegang tot gelijkwaardig materiaal? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-10-2002 3:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Van mij mogen ze iedereen met een ferrari uitrusten |
|
Lijkt me niet erg realistisch The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik ben voor, geef maar, ik kan wel een leuker ferrari gebruiken. (hoef ik vanavond tenminste niet zo lang in de auto te zitten) |
|
quote: Helaas halen ze met dat soort acties, wel het "achter de schermen" competitie element uit de sport. Het afwachten aan het begin van het nieuwe seizoen of de concurentie het gat heeft gedicht is 1 van mijn favo dingen aan de formule 1. En trouwens ferrari zal echt niet eeuwig domineren hoor, dat wisselt vaak zaat in de F1, ik heb sind ik formule 1 kijk in volgorde; McLaren - McLaren/Williams - Williams - Williams/Benetton - McLaren - Ferrari zien domineren... over een tijdsbestek van 10 jaar. En geloof me BMW (dus Williams) gaat aarsch schoppen volgend jaar, de vorige keer dat BMW in de formule 1 zat hadden ze ook 1,5 jaar nodig en pakte toen de titel en nu liggen ze weer aardig op schema... (ik ben geen williams fan trouwens, tenminste niet meer sinds hill daar weg ging) Ik wil er ook best geld op zetten dat dit jaar Schumachers laatste WK titel ooit wordt. |
|
quote: Ik ben hartstikke tegen. Ferrari heeft het dit jaar gewoon het beste voor elkaar, maar dat zal niet lang meer duren. Je kunt nu al merken dat er teams zijn die dichterbij komen aan Ferrari. Zoals Dargull ook zegt zijn er de afgelopen paar jaren veel teams geweest die oppermachtig waren, en ook deze teams zijn ingehaald door de concurrentie. Ik vind het juist spannend zoals het nu in de F1 gaat. Ik kan ook niet wachten tot het volgende seizoen weer begint om te zien wie Ferrari zal verslaan. the only pleasure is pain |
|
vers van de pers nu moet minardie snel de deal met crossworth rondmaken zodat verstappen weer kan racen. MINARDI CHIEF Paul Stoddart has said that his ideal driver pairing for 2003 would include current star Mark Webber and Dutch vintage Jos Verstappen. "I cannot yet tell you who either of my drivers will be next year," Stoddart told Reuters. "I would hope though that it would be a combination of Webber and Verstappen - but in truth it could be a combination of anyone. We have a list of 20 drivers but rest assured we will have two good drivers." Stoddart went on to say that Webber was free to drive for another team (Jaguar) if he could secure the seat. Stoddart has released his fellow Australian from his contract in case Webber can snatch a more competitive drive. Jos Verstappen is practically signed. The Dutchman is merely waiting for Minardi to officially sign a deal for Cosworth V10 enignes before committing to the team. (bron,F1racing.net) |
|
Zal wel beter zijn als er weer een nederlander op de baan staan, het heeft wel iets om naar uit te kijken. Want wie wint is allang bekend (Tenzij Ferrari uit de F1 stapt natuurlijk ) |
|
quote: Pardon? Het verschil is nog steeds levensgroot! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ferrari president Luca Montezemolo is het niet eens met de nieuwe plannen van de FIA. Hij is het er zelfs dusdanig niet mee eens dat hij van plan is om Ferrari uit de F1 te halen, mochten de plannen daadwerkelijk doorgaan. Het idee om strafgewichten uit te delen aan degene die succesvol is kan maar op weinig sympathie rekenen bij de Italianen. Niet eens zo verwonderlijk aangezien de FIA met dit idee de dominantie van Ferrari en Michael Schumacher probeert terug te dringen. "Ik vind de ideeën een beetje gek," briestte Montezemolo. "Het lijkt op iets dat je in een bar hoort van amateuristische fans met weinig kennis van de sport." "Mochten deze ideeën doorgezet worden, waar we niet van uitgaan, dan moeten we eens bekijken of het nog wel interessant is om in de Formule 1 te investeren. Nu we zoveel gewonnen hebben kunnen we best op zoek gaan naar nieuwe uitdagingen buiten de F1." Het is niet de eerste keer dat Ferrari dreigt de F1 te verlaten. In 1980 bouwden ze zelfs een heuse Indycar wagen. Daarmee wilden ze aantonen dat ze een overstap zo konden maken. Uiteindelijk werd alles bijgelegd en kwam de wagen nooit in actie. Bron: www.f1racing.nl quote: Dat weet ik donders goed, het verschil is echter wel kleiner geworden dan aan het begin van het seizoen. the only pleasure is pain |
|
Het wordt tijd dat ze de regel geving van de auto's eens wat aanscherpen. Op dit moment is er geen hol aan om te kijken omdat van te voren al vast staat wie er wint, althans daar lijkt het wel elke keer op uit te komen. Zie rally bijvoorbeeld, scherpe regels en veel meer competitie dan in de Formule1. Willen ze de sport redden dan mogen ze het wel eens wat spannender maken! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als ze het echt spannend willen maken dan geven ze iedereen een gelijke ferrari |
|
NEE the only pleasure is pain |
|
quote: Het verschil mag wel kleiner geworden zijn, maar het doet er natuurlijk niets toe als het verschil nog steeds onoverbrugbaar is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Misschien dat het verschil volgend seizoen wel overbrugbaar is nu McLaren en Williams samenwerken. the only pleasure is pain |
|
Nee joh Jos gaat iedereen inhalen (of eraf rijden ) Ik vind F1 nog steeds leuk om te kijken maar de spanning zit meer in inhaal acties dan dat het gaat om wie zal er winnen... |
|
dit is echt wel beter Formula One chiefs have decided on changes to make the 2003 F1 season more exciting - but have not opted for any of the more radical proposals that made headlines in recent weeks. Qualifying will change as will rules about team orders and a whole new points system will be enforced in order to make racing and the championship more exciting. Qualifying will now take place during two one hour sessions - one on Friday and one on Saturday. Drivers will take it in turns to go on track and only be allowed to set one flying lap per session. The aggregate time of the two sessions will determine the grid position for the race. Team orders which affect race results are now 'banned'. Points will be awarded to the top eight finishers with a win scoring 10, second 8, third 6, fourth 5, fifth 4, sixth 3, seventh 2, eighth 1. Tyre companies will now be allowed to build tyres customised to each of the teams they supply, rather than bringing the same compounds for all of their teams to use. And there was bad news for the Belgian Grand Prix which has been ditched from the F1 calendar because of a row over tobacco advertising. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |