IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 seizoen 2002 en nieuwtjes voor 2003 Vorige pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-08-2003 16:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 16:45 schreef scotfan het volgende:
FERNANDO ALONSO!!!!!!

Zet Michael Schumacher op één ronde.


Grmbl. Inderdaad ja.
Ik maak me toch een beetje zorgen aangaande het Ferrari team. Ze hadden beter de oude wagen kunnen houden als je het mij vraagt.
Wat was dat nou precies met Barrichello? Waarom?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-08-2003 16:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

EIndelijk sinds jaren weer eens een spannend eind van het seizoen..

Iemand nog prognoses?

Moi:

1 - Montoya
2 - Raikkonen
3 - Schumacher (M)


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-08-2003 17:26 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 16:58 schreef Valorian het volgende:
EIndelijk sinds jaren weer eens een spannend eind van het seizoen..

Iemand nog prognoses?

Moi:

1 - Montoya
2 - Raikkonen
3 - Schumacher (M)


1 - Schumacher (M) (kantje boord)
2 - Raikkonen
3 - Montoya


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-08-2003 20:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Alonzo is de man


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 24-08-2003 21:48 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

1 M. Schumacher
2 K. Räikkönen
3 J.P Montoya

Ik denk dat routine de doorslag geeft.
Montoya zal net zo als vandaag in Hongarijë een fout maken dat waarschijnlijk hem punten gaat kosten. Net zo als in Melbourne: Was hij niet gespind dan had hij de race gewonnen en had hij nú vóór Schumacher gestaan.
Ik hoop alleen nog dat Räikkönen de MP4-18 zal gaan rijden na Monza. Coulthard zal deze al rijden in Monza als de tests met de wagen op het zelfde circuit goed bevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 25-08-2003 10:39]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 25-08-2003 11:36 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 17:26 schreef No Nonsense het volgende:
1 - Schumacher (M) (kantje boord)
2 - Raikkonen
3 - Montoya


1 - Montoya
2 - M. Schumacher
3 - Raikkonen


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-08-2003 15:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik vind verder trouwens dat sommige van die ouwe veteranen die niets meer waard zijn maar eens moeten opzouten om plaats te maken voor nieuw talent..

wie zit er in godsnaam nog te wachten op een comeback van Villeneuve, een extreem late carriere van Verstappen of een nieuwe impuls in de rijstijl van David Coulthard?? Ok, die laatste rijd nog best goed, maar hij heeft gewoon niet meer die energie die nodig is, hij verdient geen plek in een McLaren..



Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 25-08-2003 16:35 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 15:27 schreef Valorian het volgende:
Ik vind verder trouwens dat sommige van die ouwe veteranen die niets meer waard zijn maar eens moeten opzouten om plaats te maken voor nieuw talent..

wie zit er in godsnaam nog te wachten op een comeback van Villeneuve, een extreem late carriere van Verstappen of een nieuwe impuls in de rijstijl van David Coulthard?? Ok, die laatste rijd nog best goed, maar hij heeft gewoon niet meer die energie die nodig is, hij verdient geen plek in een McLaren..




Hehe, nou, Verstappen en Coulthard gun ik nog wel succes, maar Villeneuve..?


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 25-08-2003 17:46 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 25 augustus 2003 15:27 schreef Valorian het volgende:
Ik vind verder trouwens dat sommige van die ouwe veteranen die niets meer waard zijn maar eens moeten opzouten om plaats te maken voor nieuw talent..

wie zit er in godsnaam nog te wachten op een comeback van Villeneuve, een extreem late carriere van Verstappen of een nieuwe impuls in de rijstijl van David Coulthard?? Ok, die laatste rijd nog best goed, maar hij heeft gewoon niet meer die energie die nodig is, hij verdient geen plek in een McLaren..




Late carriere van Verstappen? Panis is 37 Verstappen 31. Panis won op zijn 31ste nog de Gp van Monaco.
En Coulthard is zeker van grote waarde voor McLaren. Het is gewoon jammer dat hij niet sterk is in het kwalificeren. En dat weet hij zelf als geen ander.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen