|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb graag het gevoel dat er iemand is, ook al doe ik er niets mee signature |
|
Ik ben eigenlijk ook wel veel alleen. Op school ook al. Niet omdat ik niet van mensen hou of dat ik geen sociaal leven heb ofzo. Ik vind het juist leuk om mensen te ontmoeten. Maar ik hou er gewoon van om mijn eigen gang te kunnen gaan en naar mijn ervaring kan dat bij de meeste mensen niet. Ik ben opgegroeid met opmerkingen dat ik 'raar' of 'eigenzinnig' ben |
|
Heb vaak het idee dat ik in de gaten wordt gehouden, voel me daarom niet alleen, eenzaam al helemaal niet. |
|
quote: Een dag vissen, zonder mensen om me heen op mijn vaste stekkie. Perfect om tot rust te komen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Als vissen je ding is, lijkt me dat best ideaal. Ik vind het verschrikkelijk. In de zomer gewoon een rondje door het plaatselijke park (noemen ze een bos, maar dat valt mee) fietsen vind ik dan weer fijn. Of dat met of zonder muziek moet, ben ik de laatste tijd wel over aan het twijfelen. Ik heb het gevoel dat ik met mijn earphones op de wereld maar half ervaar eigenlijk. Wanneer het gewoon lekker weer is en ik genoeg denkstof heb, laat ik die dan ook gewoon thuis. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Het alleen naar een hengel kijken is al voldoende, voor mij dan. |
|
ik vind het altijd spannender als ik de vis aan de haak doe en hem op land leg om zo wormen te vangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Voor mij ook. Soms heb ik de balen als ik iets vang. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
vissen vond ik ook altijd wel leuk vroeger, zelf ga ik ook wel graag naar mensen ben ook wel graag even alleen. En anders ga ik graag even een eind fietsen of hardlopen omdat heerlijk is, om je heen kjiken naar de natuur en bij hardlopen gewoon puur even het feit je conditie wat te verbeteren |
|
Ik ga er ook gebukt onder. Er zijn mensen zat maar die leuke vrouw is onbereikbaar en helaas voor mij niet onvindbaar. Nee, Hans Asperger heeft het allemaal mooi weten te vatten in woorden waar mijn problemen liggen, evenals Gene Hoglan: Over the many years I've tried To bury deep my past Attempting to cope with what's inside My wastelands of regret But defeated before I began To join the human race Indelibly I've felt the brand Of scars I can't erase I was the fool, subversive and overrulled Into my abyss I was pulled The ways of hate, constantly agitate The scars as they'd eviscerate Inside my head desolation forms Shadows grasping my mind through its storm I couldn't see that I was being forewarned That anguish was to take my life's controls And rake it's wounds forever into my soul Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het is niks geworden met die buurvrouw? |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
signature |
|
|
|
signature |
|
|
|
Jelle, wat doe jij hier, en op dit tijdstip? Jij hebt een vriendin? |
|
iets met zaadvlekken? en eenzaamheid signature |
|
Ze is ongesteld en ik ben sowieso een nachtbraker. |
|
quote: Is dat echt te merken? Ik heb het denk ik nooit door. quote: Ah tof, ik de laatst tijd ook wel, beetje omgekeerd ritme. |
|
slokdarmpo3p? signature |
|
quote:Niet qua gemoedstoestand maar je voelt al gauw zo'n touwtje bungelen als het goed is. Heb jij een vriendin? |
|
ik heb niets tegen vriendinnnen, evenmin tegen negers integendeel, ik vind dat iedereen er een zou moeten hebben VLOERVERWARMING FTW [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2009 1:15] signature |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |