IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Eenzaamheid - Solitude - Alleen Vorige pagina | Volgende pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 31-05-2009 16:40 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2009 7:48 schreef bastianus het volgende:
Een dag helemaal alleen zijn met mijn hengel.




Herken mezelf best wel in het verhaaltje van Black Jew, ik kies er zelf ook nogal voor om sowieso elke avond alleen te zijn, en het liefste ook de rest van de dag. Ik vind samen zijn met mensen heerlijk, maar laat het dan alsjeblieft niet langer dan een paar uur duren, daarna heb ik gewoon even muziekje en paar uurtjes alleen nodig.

Alleen? ja
Eenzaam? nee


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2009 16:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb graag het gevoel dat er iemand is, ook al doe ik er niets mee


signature


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 31-05-2009 19:31 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik ben eigenlijk ook wel veel alleen. Op school ook al. Niet omdat ik niet van mensen hou of dat ik geen sociaal leven heb ofzo. Ik vind het juist leuk om mensen te ontmoeten. Maar ik hou er gewoon van om mijn eigen gang te kunnen gaan en naar mijn ervaring kan dat bij de meeste mensen niet. Ik ben opgegroeid met opmerkingen dat ik 'raar' of 'eigenzinnig' ben


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-05-2009 19:41 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Heb vaak het idee dat ik in de gaten wordt gehouden, voel me daarom niet alleen, eenzaam al helemaal niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2009 23:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2009 16:40 schreef GrindMaster het volgende:



Een dag vissen, zonder mensen om me heen op mijn vaste stekkie. Perfect om tot rust te komen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 01-06-2009 0:27 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 31 mei 2009 23:52 schreef bastianus het volgende:
Een dag vissen, zonder mensen om me heen op mijn vaste stekkie. Perfect om tot rust te komen.

Als vissen je ding is, lijkt me dat best ideaal. Ik vind het verschrikkelijk.

In de zomer gewoon een rondje door het plaatselijke park (noemen ze een bos, maar dat valt mee) fietsen vind ik dan weer fijn.

Of dat met of zonder muziek moet, ben ik de laatste tijd wel over aan het twijfelen. Ik heb het gevoel dat ik met mijn earphones op de wereld maar half ervaar eigenlijk. Wanneer het gewoon lekker weer is en ik genoeg denkstof heb, laat ik die dan ook gewoon thuis.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-06-2009 0:47 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2009 23:52 schreef bastianus het volgende:
Een dag vissen, zonder mensen om me heen op mijn vaste stekkie. Perfect om tot rust te komen.


Het alleen naar een hengel kijken is al voldoende, voor mij dan.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2009 0:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind het altijd spannender als ik de vis aan de haak doe en hem op land leg om zo wormen te vangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 15:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 0:47 schreef Lionheart het volgende:
Het alleen naar een hengel kijken is al voldoende, voor mij dan.

Voor mij ook. Soms heb ik de balen als ik iets vang.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 28-06-2009 15:26 by ProgTon Wijzig reactieProfiel van ProgTonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/progton

vissen vond ik ook altijd wel leuk vroeger, zelf ga ik ook wel graag naar mensen ben ook wel graag even alleen.
En anders ga ik graag even een eind fietsen of hardlopen omdat heerlijk is, om je heen kjiken naar de natuur en bij hardlopen gewoon puur even het feit je conditie wat te verbeteren



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-06-2009 18:39 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ga er ook gebukt onder. Er zijn mensen zat maar die leuke vrouw is onbereikbaar en helaas voor mij niet onvindbaar. Nee, Hans Asperger heeft het allemaal mooi weten te vatten in woorden waar mijn problemen liggen, evenals Gene Hoglan:

Over the many years I've tried
To bury deep my past
Attempting to cope with what's inside
My wastelands of regret

But defeated before I began
To join the human race
Indelibly I've felt the brand
Of scars I can't erase

I was the fool, subversive and overrulled
Into my abyss I was pulled
The ways of hate, constantly agitate
The scars as they'd eviscerate

Inside my head desolation forms
Shadows grasping my mind through its storm
I couldn't see that I was being forewarned
That anguish was to take my life's controls
And rake it's wounds forever into my soul


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-06-2009 18:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 0:49 schreef ElitE het volgende:
ik vind het altijd spannender als ik de vis aan de haak doe en hem op land leg om zo wormen te vangen.






Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-06-2009 18:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2009 18:39 schreef BARABAS het volgende:
Ik ga er ook gebukt onder. Er zijn mensen zat maar die leuke vrouw is onbereikbaar en helaas voor mij niet onvindbaar. Nee, Hans Asperger heeft het allemaal mooi weten te vatten in woorden waar mijn problemen liggen, evenals Gene Hoglan:

Over the many years I've tried
To bury deep my past
Attempting to cope with what's inside
My wastelands of regret

But defeated before I began
To join the human race
Indelibly I've felt the brand
Of scars I can't erase

I was the fool, subversive and overrulled
Into my abyss I was pulled
The ways of hate, constantly agitate
The scars as they'd eviscerate

Inside my head desolation forms
Shadows grasping my mind through its storm
I couldn't see that I was being forewarned
That anguish was to take my life's controls
And rake it's wounds forever into my soul


Het is niks geworden met die buurvrouw?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-06-2009 21:17 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 0:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 05-09-2009 0:52 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 0:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 05-09-2009 1:01 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht










Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-09-2009 1:02 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Jelle, wat doe jij hier, en op dit tijdstip? Jij hebt een vriendin?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 1:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iets met zaadvlekken? en eenzaamheid


signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 05-09-2009 1:05 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ze is ongesteld en ik ben sowieso een nachtbraker.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-09-2009 1:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 1:05 schreef Jelle het volgende:
Ze is ongesteld


Is dat echt te merken? Ik heb het denk ik nooit door.

quote:
en ik ben sowieso een nachtbraker.


Ah tof, ik de laatst tijd ook wel, beetje omgekeerd ritme.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 1:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

slokdarmpo3p?


signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 05-09-2009 1:14 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2009 1:07 schreef Nimbus het volgende:
Is dat echt te merken? Ik heb het denk ik nooit door.
Niet qua gemoedstoestand maar je voelt al gauw zo'n touwtje bungelen als het goed is.
Heb jij een vriendin?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 1:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb niets tegen vriendinnnen, evenmin tegen negers


integendeel,

ik vind dat iedereen er een zou moeten hebben


VLOERVERWARMING FTW

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2009 1:15]


signature


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen