|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter uitgestorven om 2u 's nachts dan om 2u 's middags lijkt me zo Faustian Spirit of the Earth |
|
En het is weer vrijdagavond. Hallo, zak chips. dus |
|
Jeej. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zelfmoord is ook een oplossing. |
|
Ik heb niet eens een zak chips, kan je nagaan. |
|
maar wel je pc, weg met dat sociaal isolement! |
|
Zo is dat! Gelukkig heb ik jullie nog. |
|
Inderdaad. Lekker berichten schrijven aan mensen op een forum die je niet kent en waarschijnlijk ook nooit zult ontmoeten. En zij gaan dat dan lezen enzo. En dan sturen ze een bericht terug en alles. Oxytocine is vet duur. 60 Euro voor één lullig neusspraytje. dus |
|
quote: Ik was laatst toevallig in Almere. De tering, speaking of snuiven. Het sneeuwt daar elke fucking dag. Niet te filmen. |
|
quote: FOUT! |
|
Ach, overal wel. Wat maakt het uit of iemand een club-kut is geworden? Er zijn wel meer dingen van invloed op persoonlijkheid en vriendschap, lijkt me. Er is toch wat verdraagzaamheid voor nodig. Niet dat je altijd alles maar moet ondergaan, natuurlijk. |
|
quote: O? |
|
Doh. |
|
quote: maar dan heb je geen moeite meer bij het lacteren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, Amersfoort is de shit! |
|
quote: Elk nadeel heb z'n voordeel. dus |
|
quote: Tot nu toe woon ik er erg tevreden dicht bij in de buurt als Hooglander "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik woon zelf in Amersfoort. Ongetwijfeld leuker dan Almere, dat dan weer wel |
|
quote: En met wat geluk krijg je nog weeën ook!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Wil weer naar school. Duurt nog een maand. dus |
|
ja dat had ik ook altijd op school. vakanties zijn kut Je moeder. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 26-05-2012 17:47] |
|
mwa, op school vermaakte ik me altijd wel Je moeder. |
|
quote: mmm.. werd jij op school niet altijd gepest? (als ik het goed herinner) |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |