|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Damaged? |
|
Soms is dat leuk en fijn, zeker als je er voor kiest. Net als deze topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/335824 ik heb daar ook zeker behoefte aan. Als ik constant in gezelschap ben merk ik dat zeker, dat ik behoefte heb om alleen te zijn. Ik woon ook alleen en dat heeft dus zijn voordelen. Maar soms is de balans een beetje zoek. Ik houd aan de andere kant ook erg van contact, maar het voelt een beetje kut als het voelt of je niet echt nodig bent. |
|
quote:Je hebt verder genoeg contact met familie en vrienden? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je hebt gewoon niet zo snel een klik met iemand? Of hou je bewust afstand? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klinkt wel herkenbaar. Ik heb alleen een moeder nog en die zie ik af en toe. Verder heb ik nog iets van 3 vrienden, die ik gemiddeld 1x per jaar zie. That's it. Wel ben ik getrouwd dus alleen ben ik niet. Voel je je eenzaam? Zeg maar over t algemeen? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat eerste. Het tweede doe ik niet zo snel. quote: Dat denk ik wel, is heel erg van het moment afhankelijk, maar ja over het algemeen, de tendens over de laatste jaren en zeker de laatste tijd ben ik niet echt tevreden op sociaal gebied. |
|
quote: Loose Nut. Bart zijn versie is The First Four Years. |
|
wie krijgt hier de zwarte vlag? signature |
|
quote:Ik weet hoe oubollig t klinkt, maar misschien iets met een hobby of vrijwilligerswerk waardoor je met mensen in contact komt? When your people matter, menstrual health matters |
|
als je jezus als naaste hebt, ben je nooit alleen... I am mine own redeemer...! |
|
LOLZ WTF Gieth00rn de gekste!!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
herken het ook wel, tot een bepaalde hoogte. eenzaam ben ik zeker niet. Soms als een bewuste keuze alleen zijn, dat wel. Minder fijn wordt het wanneer et niet gewenst is. Ik ben door de jaren heen wat selectiever geworden in de mensen die ik toelaat, dat kun je als een kwaliteit maar tegelijk als een valkuil zien. Verder zijn er gewoon weinig van 'my kind' denk ik wel ns.. |
|
quote: Amai, ik zou echt gek worden op die manier. Letterlijk. 1 avondje alleen vind ik leuk, de 2de avond zonder sociaal contact voel ik me al depri Bij mij hangt me gelukkig voelen rechtstreeks samen met de hoeveelheid sociaal contact. Maar de afgelopen week heb ik genoeg op café gezeten, dus momenteel gaat het prima Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Met de drank als je vriend? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Met mijn vrienden als vriend. En een opgedrongen Augustijn in plaats van de gebruikelijke Ice Tea. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Zeg dat doe je maar op je vrije zaterdagavond. Wat denk je wel. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:HAha, ja, iedereen is anders he. Mijn vrouw is dan weer supersociaal (ook al zegt ze van niet). Zij heeft enorm veel vrienden over de hele wereld, en n hele grote, hechte familie. When your people matter, menstrual health matters |
|
Herken het ook wel, opzich ben ik graag op mijzelf. En ga wel naar vrienden/kenissen maar in beperkte mate. De reden is eigenlijk juist als je elkaar tijdje niet hebt gesproken heb je veel te bespreken eigenlijk vind ik dat dus ook gewoon het leukst op die manier. Verder woon ik samen met mijn vriendin, dus nooit alleen in die zin. Ben wel een famliemens, ga alle verjaardagen af bezoek opas en oma vrij regelmatig etc. |
|
quote:Trve dat niggah! When your people matter, menstrual health matters |
|
met de hond van hypnos zou ik nog eerder tegen planten praten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mis diepgang ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vanuit het autisme topique quote: Maar het is niet geheel nieuw, het is een trend, De hoeveelheid vloeroppervlakte is sinds WO2 erg gestegen terwijl het aantal goede vrienden steeds meer daalt. We verkiezen materiaal boven vriendschappen, een langdurige trend. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-09-2018 7:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik voel me soms alleen ElitE When your people matter, menstrual health matters |
|
Ah. Daar hebben we ook gewoon een topic voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |