|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je weer es last van typdiarree, jonge? |
|
quote: respect wat een brandwonden heb jij op uwen penis al gehad schacht? signature |
|
Brandwonden? Wat moet je daar met vuur? |
|
Ik ga pitten. Laters! |
|
signature |
|
Wat een verdriet mannen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: lezen biacht signature |
|
ok ok Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
en? ik vrees de eindredactie dit wordt meestal geweigerd signature |
|
"De razernij is nog steeds van de partij, en dat zeg ik zonder vleierij." Hahaha, mooi geschreven recensie! Je stijl lijkt steeds meer op Steven Smegma (Aardschok). En dit moet toch kunnen, fuck de censuur hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
SS ruult moet kunne toch, als je opnieuw kijke t zie je nog meer eenzaamgeilt signature |
|
het gedeelte over de anorex is ook prima, doeltreffend wel hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
hehe, ik heb ervaring signature |
|
maar nu ben ik alleen signature |
|
och jongen, ik ook (ze ligt al te slapen ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
hahahahahahah www.redtube.com http://www.zootube365.com/dog-sex/3/ allemaal hun schuld en toc, Plato had gelijk met de nadruk op lijk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2009 2:10] signature |
|
hahahaha! ik snap 't Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
niet dat ik daarop klik of zo signature |
|
tuurlijk niet, alleen als je alleen bent Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
xxxxxxxxxxxxxxx signature |
|
quote: Gelukkig heb ik anno 2009 veel nieuwe vrienden gemaakt en is mijn vriendinkring nu levendiger en groter dan tevoren |
|
Goed tegen een depressie. |
|
En toch is met zijn 2en alleen zijn veel gezelliger. Niet dan? Verder heeft eenzaamheid wel iets, iets mystieks. Ik kan het wel waarderen, van tijd tot tijd. |
|
Dan heb je eenzaamheid verkeerd begrepen en wellicht zelfs nog nooit echt ervaren. "Alleen zijn" is vaak prettig maar wezenlijk anders. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |