|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb altijd het gevoel dat ik in de gaten wordt gehouden, vooral door justitie, aivd en dat soort instellingen Against God and Government |
|
nooit eenzaam signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 06-09-2009 11:05] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Alleenzaamheid? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
@ Duh Tegahpahtij & Silencia: Tweezaamheid! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
BESTAAT ER OOK ZOIETS ALS VEELZAAMHEID? signature |
|
Schizofrenie? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
ik ben eerder bang voor halfzaamheid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat zou ik niet zo willen zeggen. Eenzaamheid heb ik toch zeker gekend, maar op de een of andere manier was ik er wel op gesteld. Als je eenzaam bent, maakt het ook niet uit wat je doet en hoef je niks voor iemand te doen. Simpel gezegd heb je toch niemand? Toch wel blij dat ik nu meer die tweezaamheid ken |
|
Tweezaamheid heerscht, hoewel het ook kan splijten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
een kan ook splijten, vaak juist door die tweede ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dan splijt die tweezaamheid alsnog, ofnie? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
hehe dat dan weer wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Alles kan splijten. Zelfs een spleet. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
de lijfspreuk van Mozes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik heb metalleenzaamheid signature |
|
quote: Metallyseenzaamheid? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Als je het prettig vind is er eigenlijk per definitie geen sprake van eenzaamheid meer, tenminste zo zie ik het. Bovendien zegt eenzaamheid niks over het aantal mensen om je heen. Hetzelfde geldt voor "depressief zijn", als je daar van geniet ben je wss gewoon emo. |
|
Inderdaad, eenzaamheid is niet hetzelfde als alleen zijn (solitude). Er moet meer Anathema geluisterd worden: "Solitude was never.. never seen as loneliness" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Of zoals K3 het zo treffend weet te zeggen: "Voel jij je ook soms zo alleen, met al die mensen om je heen?" Ik voel me vaak eenzaam en onbegrepen juist als ik in het gezelschap van anderen ben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben niet eenzaam, maar wel vaak alleen. En dat bevalt me prima, vind het enorm relaxed, met niemand "rekening" hoeven houden, en lekker doen wat ik wil. De enige met wie ik rekening hoef te houden is mn vriendin met wie ik samenwoon, en die denkt er hetzelfde over als mij. |
|
quote: Dan moet je minder diepgaande gesprekken houden en over koetjes en kalfjes praten, begrijpt iedereen je, voel jij je niet onbegrepen. Diepgang of filosofie kun je beter bij goeie vrienden achterlaten, als die je niet snappen gaat er toch wel iets mis volgens mij.... |
|
Zo te horen ben jij typisch zo'n figuur die gewoon af en toe zijn/haar bek moet houden. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |