|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Waarvoor nogmaals vielen dank, Herr X. ik zag dat je pas anders wel aan de brakke mosh herrie zat van een niet nader te noemen horror band, verklaar u nader, gij die normaal niks van dat genre moet hebben ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ah, to be young ... Arrogant zijn, betweter zijn en vooral dom zijn. Zoals jij nu. Alleen is het bij jou in zo een mate dat het niet zal overgaan, vrees ik. |
|
quote: +1!!! pisschrist ook trouwens [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-08-2008 0:06] Je moeder. |
|
quote:wat een clown. Fuck the world and fuck you |
|
Ik wilde trouwens nogmaals even de aandacht vestigen op deze geweldige band, Written With Blood uit Detroit.Brute, zware hardcore, veel lomper als dit kom je ze niet tegen. Ze hebben net hun eerste cd uit, What we Hold True. voor liefhebbers van het zwaardere en lompere werk een must! Mietjes die bands als Lip Cream,DS13 goed vinden blijven beter weg van deze band, want die zullen hier maagkramp van krijgen.Check deze shit! http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=155784004 mijn post zal wel weer te serieus genomen worden en ik zal er wel weer de meest stompzinnige reacties op krijgen maar dat boeit me werkelijk geen ene fuck. mocht je dus zo'n post willen maken, als reactie op deze post bespaar je dan de moeite, fags. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-08-2008 7:28] Fuck the world and fuck you |
|
Straatgasten die naast een voorliefde voor de sportschool en de tattoo-studio ten onrechte dachten: "hey, wij moeten maar eens instrumenten oppakken." Het resultaat: afgezaagde riffs (gasten, een gitaar is geen dumbell met snaren!) en een MySpace-pagina als bandsite inclusief echt 't meest debiele artwork dat je je kunt voorstellen (gasten, het downloadbare motiefje op www.slechtesmaak.com is niet meteen t beste artwork voor je site/demo)... Mijn advies aan deze stoere straat-thugs: don't give up your dayjobs... if you actually have any... Wie overigens benieuwd is hoe hardcore wél moet klinken, checkt beter de nieuwe Trash Talk... Geen muziek voor lompe clowntjes die de wijsheid in pacht denken te hebben - en beter weer terug kunnen gaan naar de lopende band in de schoenenfabriek -, maar rauwe, gedreven en bovenal pissige hardcore... Negative, je moet dit eens checken... Ben benieuwd... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: quote: On-topic: [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 05-08-2008 13:12] |
|
quote:Je vind er echt niets aan he. Fuck the world and fuck you |
|
@Iscariah : gelukkig ben jij wel een einstein he. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dank je voor het mooie compliment. |
|
quote:Voor jou altijd! Fuck the world and fuck you |
|
Vrienden van me: www.myspace.com/21gunsalutehc Staan eind deze maand in t voorprogramma van Sworn Enemy en All Shall Perish en hoogstwaarschijnlijk ook van Outbreak. Harde gasten. |
|
Concertzaal Innocent in Hengelo komt dit najaar met twee hardcore shows aanzetten, namelijk Ringworm en Do Or Die. De Amerikanen van Ringworm zullen op 7 september de voetjes van de vloer gooien. Do Or Die, welke dit jaar een nieuw album hebben uitgebracht, zullen op 11 oktober de zaal aandoen. Voor beide shows is nog niets over de voorverkoop bekend. |
|
Do Or Die kun je missen als kiespijn... Ringworm is echter een cultband pur sang... Groot fan van 't (oude) werk van deze gasten... Jammer dat die show in Hengelo is, anders was ik er wel heengegaan... We don't take it, we just fake it... |
|
kan je toch nog naar Baroeg open air ? zie je ze nog graties ook. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Die Ringworm-tour is uitgesteld naar januari trouwens... We don't take it, we just fake it... |
|
signature |
|
|
|
ken ik al best vet bandje. SETBACK anyone ? Fuck the world and fuck you |
|
De nieuwe plaat van Die Young al langsgekomen? Are you forever - loss of purpose in a passive life. Are you forever - pale, regarded as a waste of time. |
|
hele vette band! binnekort ergens in utrecht te bewonderen ook nog eens, daar moeten we dus heen! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Spetvlek? Inspiratieloze kutmuziek voor mensen zonder smaak. |
|
quote:en alweer een dijenkletser van jewelste van heer schaep. nog even en je bent beter dan Andre van Duin. moet je alleen wel nog even oefenen. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |