|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wil je met me trouwen? Against God and Government |
|
quote: |
|
Dat is zo hehe, potje vaseline kopen dan maar Against God and Government |
|
http://www.myspace.com/dhcmeinhof Ook nog leuk videotje [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 10-06-2010 22:48] |
|
kent iemand clockcleaner? signature |
|
Nee, wel Cock Sparrer. Por Vida |
|
http://www.myspace.com/underdaice Trapped Under Ice, ben er verslaafd aan geworden [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-06-2010 22:57] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb van de week even Wolf City aan de collectie toegevoegd. Inderdaad een fijn stukje muziek Por Vida |
|
quote: Live een zooitje ook, tijdje geleden gezien met Terror en consorten. TuI speelde als 1e en 't klapte er gelijk vol op Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik klap er vanaf donderdag as. vol op [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 22-06-2010 23:18] Por Vida |
|
quote: Ja, dat heb ik al meer gehoord, ik moet ze ergens live weten te zien. Dak eraf quote: Goed bezig Je zou die demo ook eens moeten horen, die was nog net iets vetter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Maak me ff wakker dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Steel, daag me niet uit, je weet dat ik je buurman ben... Por Vida |
|
http://manuarmata.com/ Hardcore/metalcore, je weet wel. Beetje trash erbij, maar je blijft de hardcore horen. Gewoon even downloaden dan luister je in goede kwaliteit. Live was het ook goed te doen. |
|
www.myspace.com/banecentral Bane, natuurlijk. Inmiddels wel een vrij legendarische band en live -tig keer beter dan op plaat. Momenteel ken ik enkel het werk vanaf Give Blood, moet ook maar eens naar die oudere platen op zoek. Ik heb het niet zo op die melodieuze hardcore, maar als ik in de stemming ben kan Bane er gemakkelijk in. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niet mijn ding "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: |
|
Bane is hard, al paar keer live gezien, altijd een feest. Can we start again! Go back to what it meant back then! |
|
zondag 19 september concert, W2, Den Bosch Burning Fight Youth of Today + Spermbirds Halverwege jaren 80 ontstond in de hardcore-/punkscene van New York het ‘Youth Crew’ genre. Bands als Minor Threat en Gorilla Biscuits kenden een grote aanhang. Dit straight-edge genre is vernoemd naar de grondleggers ervan: Youth of Today! Youth of Today myspace.com/youthoftodayhc Met de omschrijving ‘legendarische hardcoreband’ doe je Youth Of Today enorm tekort! De New Yorkse groep stond halverwege de jaren tachtig aan de basis van de youth crew-beweging en predikte positivisme, vegetarisme en een straight edge-levensstijl. Met zanger Ray Cappo en gitarist John Porcelly als geestelijke leiders kwam de band in zijn korte bestaan tijd tot enkele invloedrijke releases, met Break Down The Walls en We’re Not In This Alone als absolute mijlpalen. De razendsnelle, energieke en ultrakorte hardcore-explosies zorgden voor zinderende optredens en vormden een uitgangspunt voor een volgende generatie bands. Youth Of Today stopte in 1990 en de leden waaierden uit naar acts als Quicksand, CIV, Shelter en Better Than A Thousand. In 2004 deed de groep een eenmalige reünietour, zonder direct vervolg. Zes jaar later is het opnieuw zover. In nagenoeg originele bezetting. Hopen dat deze showreeks tot meer leidt.. Spermbirds myspace.com/spermbirds De vroegste geschiedenis van de Spermbirds gaat nog verder terug dan die van Youth Of Today. De band uit Kaiserslautern werd opgericht in 1983 en richtte zich op snelle, melodieuze en bij vlagen prettig gestoorde hardcorepunk. In de jaren die volgden trad de groep ontzettend veel op, maar viel steeds uit elkaar om zich daarna weer te herenigen. Dat albums als Something To Prove en Nothing Is Easy na al die jaren nog steeds relevant zijn, bewijst de band weer sinds 2004. De optredenfrequentie ligt tegenwoordig misschien wat lager, het spelplezier is er niet minder om. Dit is wel heel gaaf natuurlijk. Ben wel benieuwd of dit live nog iets voorstelt. |
|
|
|
Vet, Youth of today, even kijken of ik de 19e naar Den Bosch kan |
|
quote: Bulldoze Wanneer komen die eens met nieuw werk? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gave line-up, Ringworm Mogen ook wel eens met een nieuwe plaat komen trouwens. |
|
Bulldoze? Ringworm? Dude, fuck die shit... KID FUCKING DYNAMITE!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |