|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag weer de hele dag Warzone geluisterd, wat is dat toch geniaal goed! Against God and Government |
|
quote: |
|
Oh ja en warzone zuigt negerpiemels, nog nooit zo'n slechte meuk gehoord, fucking shit zeg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hebben ze bij jou soms de oren geamputeerd Against God and Government |
|
Nee maar laten we nou het toch over warzone hebben er maar op door gaan ook. WAT de neuq is er in hemelsnaam goed aan Warzone ? Ik vind er persoonlijk geen harige hol aan. Slecht gespeelde shit, en volgens mij zo inspiratieloos als madonna in bed. Bovendien, die zang is verschrikkelijk, ik durf te beweren dat zelfs die knakker van Right Direction beter kan zingen, en dat is heel wat want die gast is echt hopeloos met zang, verschrikkelijk. Nu weet ik ook wel dat je die twee zangerts niet met elkaar kunt vergelijken omdat ze heel verschillend zingen maar daar gaat het nu even niet om. En die brakke opnames van warzone man echt dat je daar met plezier naar kunt luisteren, holy fuck. Je had al me respect maar nou helemaal. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gespot: Madonna met voorbinddildo Showbizz - door Peter (Petre) op 13-09-2007 @ 00:25 Icoon ShowbizzQueen of Pop Madonna is in Londen gespot met een erotisch speeltje. De popdiva verliet een sjiek hotel met een doorzichtig tasje met daarin een 'purple penetrator', oftewel: een paarse voorbinddildo. Of de plastic genotsknots een cadeau was voor echtgenoot Guy zijn verjaardag afgelopen maandag, of dat het koppel wat stoom af wil blazen na het moeizame adoptieproces van hun nieuwe afrikaanse oogappel, is niet bekend. Een bekende van het stel zegt in The Sun: "Het goede rapport is de laatste stap in de adoptieprocedure en nu die genomen is, reageren Madonna en Guy opgelucht. Het verbaast me dan ook niet dat ze nu wat willen ontspannen". Madonna staat wel vaker bekend om haar heftige uitspattingen. Zo maakten videoclips van haar in het verleden veel los bij conservatieve organisaties, vanwege het erotische karakter er van. Of de diva wist dat het tasje met de dildo doorzichtig was en het gebruikt om mee te shockeren is dan ook niet uit te sluiten. |
|
Ik bedoel maar, inspiratieloos. wie gebruikt er nou nog een dildo vandaag de dag. Fuck the world and fuck you |
|
Vandaag even niet. Ik vind die hardcore altijd zo snel vervelen, geef mij maar gewoon de toffe punk van vroeger. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-06-2008 18:05] |
|
Wat luisterde je vroegah dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kijk, ik heb dat juist met die overgeproduceerde meuk van tegenwoordig, die moshcore shit. Daar zit niks geen inspiratie in, gewoon lomp beuken tot vervelends toe, uitzonderingen daar gelaten. Neem het nummer van Warzone : The sound of revolution, lekkere tekst, rauw maar goed, en een goede sfeer en het blaast gewoon nostalgie uit, heerlijk gewoon. Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar wat vind je van Cro Mags dan Against God and Government |
|
Cro mags zijn cool. had je niet verwacht he. Fuck the world and fuck you |
|
En Slapshot dan? Against God and Government |
|
Die hebben geen kut met hardcore te maken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Whatevah.. Talk to the hand!! Against God and Government |
|
Als je een nummer opneemt met als titel FUCK NEW YORK dan heb je er geen flikker van begrepen. Fuck the world and fuck you |
|
Hardcore, dat is dat gedeelte in de Terrorizer en andere mags dat ik zo snel mogelijk doorblader tot het goede materiaal weer begint She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sinds wanneer besteed de terrorizer aandacht aan hardcore dan nou is eht al wel een tijd terug dat ik dat blaadje kocht maar.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, vroeger luisterde ik naar hele blije punk, maar ik bedoelde meer de wat oudere punk, Angelic Upstarts, Cock Sparrer, Cockney Rejects, Crass, Subhumans, X-Ray Specs, dat soort dingen. |
|
Xrayspects, lol. maat van me gaat binnekort naar londen voor een optreden van die gasten. Fuck the world and fuck you |
|
Je hebt gelijk, ik had Metal Hammer of Aardschok moeten zeggen, Terrorizer heeft alleen zo nu en dan een klein stukje erover Maar MH of Aardschok blader ik tegenwoordig niet veel meer door, dus dan valt mijn opmerking een beetje dood. Dus, erm... Kut Hardcore is oninteressant, zo beter? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nee. nou ja voor de hardcore koop ik de aardschok ook niet meer, of het moet zijn voor de cd recencies, die interviews van cro mag zuigen. in de laatste aardschok ook, 6 vragen aan terror, nou, dat is dan nog een lang interview voor de heer cro mag. als het tegenwoordig geen gelamrock of horrorpunk is vind ie het niks.de homo. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Haha, vet! |
|
quote: |
|
wat ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |