|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:keuzes, keuzes. ik zou het wel weten backfire is gaaf maar die spelen zowat overal.binnekort is de nieuwe mini cd van COD uit , die gaat apocalypse heten dacht ik. Fuck the world and fuck you |
|
Tering, wat beukt deze band. Bedankt voor de tip Mental |
|
At your service! Bij de weg, alle bands die op hun myspace staan in de fiendslist zijn ook wel het checken waard, zitten een paar juweeltjes vanbands tussen ! RUHRPOTT MOSHCORE RULES!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Had ik net ook naar gekeken, de meeste ken ik er wel van, maar ik zal de overige wel eens chekke |
|
Mooi, en als jij nog gave tips hebt in dat straatje dan graag ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik denk dat je ze al kent:Unit 371, Undisputed, Vow Of Hatred,I Declare War. |
|
die cd van unit moet ik nog eens scoren ja...voeg me anders even toe op msn ofzo man.staat in profiel Fuck the world and fuck you |
|
quote: [bekend bij zwaremetalen.com] |
|
argh fuck. posercrusher1aaaaaaaapelulhotmail.com Fuck the world and fuck you |
|
Wat betreft Terror wil ik me graag bij xnegativex aansluiten. Lowest Of The Low; wat een fucking bonk razende agressie... De shows die ik toen van de band gezien heb, zal ik nooit vergeten. Vooral de eerste x in de Goudvishal. Wat een fucking gekkenhuis zeg... Tweede keer ook gaaf toen ze opeens Frank 3Gun van Ringworm als gitarist mee hadden... De rek is er volledig uit. 't is nog altijd beter dan Madball momenteel (alhoewel die nu een fucking briljante drummer hebben), maar voor de rest vind ik 't maar saaie hap die ik nooit draai... Zelfde gaat op voor Hatebreed. De eerste lp is absoluut de beste; nooit meer overtroffen. Een nummer als Last Breath... Blaast de rest van 't oeuvre volledig aan puin... We don't take it, we just fake it... |
|
Hatebreed is ook al zo'n overrated band inderdaad. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Blijven jullie vooral lekker die oude zooi goed vinden, en er prat op gaan dat je alleen de oude meuk goed vind. Ik zet always the hard way nog eens op. Fuck the world and fuck you |
|
Sworn enemy's nieuwe album Maniacal ! Dat vind ik vette hardcore! [Dit bericht is gewijzigd door six op 06-05-2008 2:27] |
|
Ik heb Madball altijd erg goed getrokken, vooral de DMS plaat, het nummer Pride is toch meesterlijk. Against God and Government |
|
Madball, Terror en Heaven Shall Burn (hoewel dat meer metal-core is) zijn de enige bands die ik af en toe draai. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik ga dan toch voor Set it off hehe, maar ik vind alles van Madball gaaf, ook het nieuwe werk. @ Kwelgeest: Probeer All out War eens. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-05-2008 12:24] |
|
quote: Ik vind de laatste van Hatebreed toch vetter dan alles wat ze daarvoor uitgebracht hebben. |
|
quote:'Set it Off' is indd wel een moordplaat, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Herontdekking: http://www.myspace.com/noinnocentvictim |
|
quote: Gave band. Destijds een paar x live gezien toen ze met Agnostic Front tourden. Die eerste lp op victory records komt nog wel eens voorbij in huize Hate... We don't take it, we just fake it... |
|
Toen was vast Agnostic front ook nog goed live. Fuck the world and fuck you |
|
quote: 1999, was dat... Toen kon 't live nog net ja, maar was 't op plaat al tranen met tuiten... We don't take it, we just fake it... |
|
Nou, ik vind die Warriors echt vet...maar zag ze pas live in bibelot en dat was me een drama. Ik snap niet hoe je op plaat zo goed kunt zijn en dan er live niks meer van bakt...Vooral de Miret met zijn vocals en de gitaar hoorde je amper... dat je dat je fans aandoet, te erg eigenlijk. Afgaande op die Warriors plaat denk je toch van nou die gaste zullen t live ookwel kunne... Fuck the world and fuck you |
|
Riot, Riot Upstart was voor mij de doodsteek wat betreft AF... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |