|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik verlang naar bands die de boel net zo in vuur en vlam kunnen zetten als een Kid dynamite. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Daar ga ik dan maar eens naar opzoek. Die band zegt me namelijk niks. |
|
Is er in dit topic al eens een woord gerept over een bepaalde stroming in de hardcore van sinds 2003 ofzo, waarvan ik de naam niet weet? bands als -Ceremony -Cruel Hand -Pulling Teeth -Bracewar -Outbreak -Trash Talk Trashy, megasnel, korte songs, veel venijn en vol negativiteit. The way I like it [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 20-10-2009 23:15] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Zaterdag overigens deze show maar weer eens meepikken |
|
Ja jij wel ja Against God and Government |
|
quote: +1 Erg benieuwd naar Madball! |
|
|
|
quote: Fan van outbreak, maar denk niet dat je die bands allemaal onder een bepaald genre kan duwen. Anders is het wel hardcore/punk. Trek het wel, Swamp Thing, Rotting Out, Sabertooth Zombie, Downpressor kunnen er ook wel bij. |
|
quote: Altijd gaaf live |
|
quote: pulling teeth is te gek!! net als trash talk overigens :-). |
|
Trash Talk is inderdaad heerlijk. De Walking Disease EP hoort bij mijn meest gedraaide cd's ooit, heerlijke adrenalinestoot. Ceremony vind ik over het algemeen misschien nog wel iets beter, het is vooral rauwer. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Beide bands ja. Vooral trash talk, lekker chaotisch hehe. |
|
Heel af en toe ben ik nog wel eens bereid om op Myspace friend request te bekijken, beluisteren en beoordelen. Maargoed dat ik dat bij de volgende band gedaan hebt, want dit klinkt erg gaaf: http://www.myspace.com/stopbreathing45 Vooral een tip voor jou XnegativeX. |
|
quote: Ik zou de bands die jij hier noemt niet echt een stroming noemen, daarvoor zit er te veel verschil tussen de afzonderlijke bands. Maar verder...I like the way you're thinking! Ceremony --> vet Cruel hand --> Te traag en te veel NYHC voor mijn smaak Pulling teeth --> Op hun 2e album waren ze geniaal maar de nieuwe EP spreekt me weer een stuk minder aan. Bracewar --> Ken ik niet. Wat is het? Outbreak --> Geniaal! Tijd dat die gasten weer wat nieuws uitbrengen. Trash talk --> Geniaal. Vooral live! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Harde shit! Doet me een beetje denken aan de hardcore versie van Bratpack. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: 10 nov nieuw album outbreak, trek de nieuwe sound ook wel, veel meer punk. Bracewar; ep checken, rest wel oke, maar niet zo cool is deze. |
|
quote: thx! Bracewar lijkt erg op Ceremony, maar dan wat minder eclectisch. check het album Juggernaut (2007) [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 21-10-2009 19:20] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Outbreak heeft net nog een nieuwe EP uit. Cd komt eraan! Dit jaar nog volgens mij. Volgens mij kortste set die ik ooit heb gezien tijdens die Comeback Kid tour in Patronaat. Was 13 minuten als ik het me goed kan herinneren :') |
|
quote: quote: 13 minuten van hoe een band hoort te spelen. Flink gas erop, ze hebben in die 13 minuten ook zeker 10 nummers gespeeld. Headline set 20 minuten? |
|
Getver, Alterprince, goed dat je de naam Trash Talk liet vallen. Gisteren de Walking Disease EP gedownload, en die staat hier nu al de hele tijd op repeat I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Verdomme...genialiteit! We beat the piss out of Peter Criss...now we're bigger then Kiss!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Beetje een vreemde plaat inderdaad die laatste. Veels te veel intro geneuzel en weinig echte muziek. |
|
Based on PunkRockDomestics.com, this book features style tips, home tips, and some serious fun in the kitchen! There are tons of recipes from bands: CroMags, Subzero, Flogging Molly, Madball, AF, Sick Of It All, Devil Doll, Theo, Bif Naked, Street Dogs, Adrenaline OD, The Tossers, CH3, Do or Die, Left Alone and SO many more! Available at Barnes and Noble, Amazon and so many other places! |
|
En maar goed dat ik weer een friend request op Myspace eerst beluisterde, voordat ik deze weer annuleerde. http://www.myspace.com/stabyourback09 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |