|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze waren laatst in Europa maar in Rome werd hun gear gejat en daardoor moesten ze hun tour afbreken. Heel jammer! [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 29-05-2010 16:45] Por Vida |
|
Even een bandje uit Nederland pluggen. Noyalty komt uit Eindhoven en maakt hardcore in het straatje van Comeback kid, Stretch arm strong en misschien zelfs een beetje Shai hulud. Moderne hardcore met duidelijke roots in de old school dus. Deze gasten weten emotionele en relatief vernieuwende hardcore te maken zonder de energie en snelheid van de old school te verliezen. http://www.myspace.com/noyalty I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Als je dan toch bezig bent met Nederlandse bands te promoten, dan mag je Cornered ook echt niet vergeten. Evil Dick |
|
Ken ik niet. Heb je een Myspace link? Oh, en nu ik hier toch weer ben...Trash talk! Trok je het vorige album van Trash talk goed? Of ben je gewoon fan van bloed agressieve hardcore dan MOET je hun nieuwe album Eyes & nines gewoon hebben. Alsof je aangereden wordt door een hondsdolle sneltrein. Ge-fucking-weldig!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Evil Dick |
|
Juist! Dat is het betere werk! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik dacht al wel dat dit soort spul je ding zou kunnen zijn...enjoy. Evil Dick |
|
quote: Ja, die nieuwe Trash Talk is echt waanzinnig goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niets voor mij dat Trash Talk. Noyalty daarentegen! |
|
@ XnegativeX, dit kun je dan misschien ook wel waarderen. IRON CLAD http://www.myspace.com/ironcladhc Evil Dick |
|
|
|
quote: Hmm een heel hoog -net niet- gehalte voor mij. |
|
Ik ben echt siked voor de nieuwe Cruel Hand. Check die myspace en je weet wat bassie bedoeld Por Vida |
|
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu? Por Vida |
|
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu boaske! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh dat! Por Vida |
|
Niet proberen te begrijpen, dat doe ik ook niet. Gewoon mooi reageren en doen alsof je het leuk vindt Ben benieuwd naar de nieuwe Grave Maker. Die vorige EP was erg goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Okay dank voor de tip Por Vida |
|
Yes, nieuwe Wolf City is uit! Wolf City bestaat uit de gitarist, bassist en drummer van het morsdode xAFBx, maar klinkt veel meer hardcore dan laatstgenoemde. Godver, heb nog niet geluisterd naar de samples op myspace (de cd is nu aan het neerladen), maar die demo was briljant Siked! http://www.myspace.com/wolfcityreno I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat is dat toch met dat "siked!" Kut woord. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hmm ik ben benieuwd dan. Binnenkort maar eens opsnorren dan, want dit orkestje bevallen mijn oren zeer goed. |
|
|
|
quote: Wat een sike-zooi Por Vida |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |