|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, gewoon vette band. |
|
quote: |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: waar maak je je druk om? 't is toch juist onwijs grappig dat zo'n drol hoog opgeeft over een treurig hoopje oostenrijkse rip-offs (only attitude counts, kom op, daar moest zelfs madball om lachen), terwijl hij een echt goede en relevante band niet op waarde kan schatten (cro-mags, warzone)... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: +1 |
|
quote:ik ben blij dat jij het allemaal snapt, met het afkraken van north side kings en stigma. ja, jij hebt hem echt jongen! Fuck the world and fuck you |
|
en ook leuk dat je meteen weer begint met het beledigen, met je drol.ik heb je steeds hoger zitten. man, man. Fuck the world and fuck you |
|
Tja, je roept het over jezelf af... We don't take it, we just fake it... |
|
het is toch wat. iemand vind cro mags niet goed, oooojeeee, viva kan een nacht niet slapen daardoor. en dat voor een man die north side kings afkraakt en stigma niet ziet zitten. volgt u het nog beste zmer? Fuck the world and fuck you |
|
vette aanraders: de nieuwe van SSS en CD van The alligators. |
|
quote: Die moet ik ook nog eens beluisteren. Is die al uit? |
|
ja, ik heb die gisteren aangeschaft. De 2e cd blaast het debuut helemaal weg naar mijn mening, er staan ook veel meer snelle nummers op! ik zou'm zeker ff luisteren als je het debuut ook goed vind |
|
Dan ben ik wel benieuwd. Vond de voorganger ook al erg lekker klinken. |
|
Beter dan de nieuwe Ceremony heb ik ze dit jaar nog niet gehoord in dit genre... We don't take it, we just fake it... |
|
American Swine is een geweldige band van de laatste tijd. Ontdekte ze via het Butthole Surfers-forum. http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=93266650 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iemand fan? 1 van mijn favo hardcore bands, goede teksten en oprechte woede! |
|
Super plaat inderdaad, die "helaas, dit plaatje kan ik niet laden" [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 28-10-2008 12:54] Against God and Government |
|
Trail (heb even de bron van t plaatje gechecked en zag de bandnaam Trial daarin opduiken) ooit live gezien in de Goudvishal (1999 of zo?) met Morning Again... Band was de dag ervoor beroofd van al hun spullen en waren niet bepaald in een opperbeste stemming... Resulteerde in een nogal bevlogen showtje... Are These Our Lives? vind ik persoonlijk de beste plaat van die gasten... Goddamn, dat nummer Reflections... We don't take it, we just fake it... |
|
Whooo-hooo! 2 nieuwe, zeer vette bandjes! Broken distance uit Italie: http://www.myspace.com/brokendistance Birds X of a feather (ex-Mainstrike) uit Nederland: http://www.myspace.com/xbirdsofafeatherx En zo moet dat! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik vind het niks. geef mij Still in da game maar, ook uit italy. Fuck the world and fuck you |
|
Alleen de naam al. Ennuh, mag jij straks wel naar die Slapshot show met die undersign? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:ik laat een shirt drukken met die text, rotzak en pascalorie komen ook, durf je nog ? en wat is er mis met die naam ? Fuck the world and fuck you |
|
birds of a feather is niet echt een nieuwe band... ik vind t live altijd wel ok, omdat die band tenminste een frontman heeft die meer te zeggen heeft dan de gemiddelde hersenloze aap met z'n 'fuck shit up' of 'I want to see a tornado on the dancefloor' ...maar op cd zou ik dit nooit draaien... Is al veel beter gedaan allemaal... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Goede tips !! Overigens, op de myspace pagina van Broken distance staat Portugal vermeld in plaats van Italië |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |