|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: eens kijken nog? signature |
|
quote: mja, iets te happy voor mij, tevele southern rock achtig ma toch eetbaarder dat dat liferuiner heb je niks in de stijl van oude Bad Religion? signature |
|
Blood for blood is een aardig originele band. Ik ken maar weinig bands die dezelfde mix van hardcore, metal, punk en oi maken. Strength approach te "southern rock"? Volgens mij typ jij ook maar gewoon wat of niet? Wat betreft bands die wat weghebben van Bad religion... Zat! Maar ik denk dat jij ze dan te R&B vindt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Liferuiner heerst! BFB ook trouwens. Fuck the world and fuck you |
|
+1! Luistert er hier iemand naar deathcore? Ik noem een Postmortem Promises, Carnifex, Misericordiam etc? (neemt aanvalshouding alvast aan ) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: nee jong, er is zo van die rock aanwezig, die muziek van dinges Approach bevat zo van die lijntjes die ze in Amerikaanse film van de jaren 80/90 gebruikten op de boel wat op te fleuren, of bij achtervolgingen of zo... zet er een andere zanger bij, met country roots, en het klinkt niet eens zo slecht R&B ??? Bad Religion, o ik snap het nee echt! en geen pubers aub! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-06-2008 22:47] signature |
|
Ik zeg sinners and saints. Fuck the world and fuck you |
|
Jazeker!! Goeie sound, lekker lomp [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 04-06-2008 0:13] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Refused vind ik één van de beste HC bands, maar die zijn fucking dead... |
|
S&S lekker lomp ? die snap ik even niet das het meest softe werk van Rob lind ooit. Fuck the world and fuck you |
|
Foutje, mede door plantengebruik... Dacht je doelde op een nummer Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
ah. niet dus Fuck the world and fuck you |
|
http://www.myspace.com/heyserunity Heyser, Franse beatdown |
|
haha check dan FAT ASS. ook frans hahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote: Doen we Volgensmij heb ik daar al een keer wat van gehoord. |
|
quote:en nee, ik zit niet in die band, Aaaarco! Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Aanstaande zondag in Amsterdam (Melkweg): Negative Approach + Manliftingbanner (eenmalige reunieshow) Legendarisch spul, dat Negative Approach. Hun 7" vormt de belichaming van hardcore als genre: hard, snel, rammelend en ontzettend pissig/agressief... Beter is 't sindsdien niet meer geworden... We don't take it, we just fake it... |
|
1 malig is die manliftingbanner show trouwens niet, ook op Trashfest zullen ze een reunie show doen! |
|
hahaha, die posts van vivahate blijven grappig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Helaas blijven die van jou om te janken. We don't take it, we just fake it... |
|
quote:En die van jou naast grappig ook nog eens enorm voorspelbaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: "without the classic NA lineup" |
|
quote: Ja, klopt. Beetje raar verhaal, aangezien volgens mij iedereen er zin aan had. Anyway, de 'reunie'-shows tot nu toe waren bijzonder cool (zo zag ik op dvd). Overigens, het feit dat domme magazijnkneusjes als mental dit totaal niet trekken, lijkt me voor een beetje liefhebber van een goede pot hardcore juist een extra aanbeveling... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |