|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beste punkplaat van vorig jaar: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
cheesy, maar ik hield er indertijd van. Punky punk allen toepasselijke nummers vr mijn levensstijl signature |
|
een fan eigenlijk doodsimpele pretpunk, ma ik was er gek van signature |
|
Beste punkband vind ik nog altijd Lagwagon. Lekker speels, catchy en muzikaal Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Check zeker Atlas Losing Grip.Die hebben juist een nieuwe ep uit waar ex-zanger Rodrigo Alfaro van Sanatic Surfers nu daar nu bij zingt. www.myspace.com/atlaslosinggrip |
|
|
|
quote: Over hardcore gesproken, hoe laat ben je zaterdag in Arnhem? Against God and Government |
|
quote: Ohja, dat is zaterdag al. Je krijgt nog van mij te heuren! |
|
Ben! en andere crossoverliefhebbers, checken: Pulling Teeth. Moderne hardcore met ouwe thrashritmes en solo's, vind het zelf iig erg gaaf "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Allright! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: idd heerschband, alleen toen de drummer alleen ging zingen werd het hard minder, vond ik. Verders Strung Out, No Use For A Name, 10Foot Pole, Millencollin, Hi-Standard, WIZO erg fijne bands www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Vanavond deze docu gezien. Over het algemeen is deze dvd wel de moeite waard, maar eigenlijk word weer zo'n beetje hetzelfde verhaal over de historie van de Amerikaanse hardcore vermeld. Ik moet wel toegeven dat er in deze docu wel meer bands aan bod komen. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 04-02-2010 1:22] |
|
Wat voor een bands? De laatste tijd luister ik graag naar oude California HC. Hele herkenbare stijl, korte nummers, brakke productie. Ik hoor dat eigenlijk veel liever als New York hardcore. Wasted Youth, American Waste, Verbal Abuse, State of Alert, Code of Honor, The Faith, Batallion of Saints, Teen Idles, Reagan Youth enzovoort enzoverder. |
|
O.a: Circle Jerks, D.O.A, Zero Boys, 7 Seconds, Dag Nasty, SS Decontrol, Corrosion of Conformity, Negative Fx en nog een heel deel. Dat maakte deze documentaire een stuk leuker voor mij, aangezien dit niet het standaard American hardcore lijstje wat betreft bands is. Natuurlijk ging het veelal over bands als Bad Brains, Minor Threath en Black Flag, maar er kwamen deze keer tenminste ook andere bands aan bod. In deze docu gingen ze voornamelijk de hardcorescene per stad bekijken. Gaaf om te zien dat het toenderijd echt per stad verschilde hoe ''de scene'' in elkaar zat. In dat bovenstaande bandlijstje van jou kan ik een groot deel ervan in ieder geval wel waarderen. Ik ken ze niet allemaal, dus ik ga naar de rest eens op zoek. |
|
Pin me d'r niet op vast dat al die bands California zijn, van The Faith weet ik het bijvoorbeeld niet zeker en Teen Idles volgens mij ook niet, maar ze spelen wel die typische brakke L.A. stijl. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 04-02-2010 14:39] |
|
Ik weet niet of hier ook nog fans zijn van hardcore/poppunk a la A Day To Remember, maar zo ja: http://www.myspace.com/closeyoureyesmusic 16 februari komt hun debuutalbum We Will Overcome uit en dat klinkt veelbelovend! |
|
quote: Je vergeet deze; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
en He can't surf, he can't skate, and he sure can't mas-tur-bate no mohooooooooooooreeeeeeeee Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ah, jaren 80 US hardcore fucking heersch: Fist fight, fist fight, fist fight in a parking lot!!! |
|
quote: Misfits natuurlijk. En GG Allin! BITE IT YOU SCUM! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-02-2010 13:24] |
|
Weet iemand toevallig de weg naar een acceptabele rip van Murphy's Law - Dedicated? |
|
Als je Soulseek installeert, of misschien al gebruikt, en Murphy's Law daar ingeeft, zul je Dedicated veelvuldig aangeboden zien. 192 KBPS, dus acceptabele kwaliteit. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 21-02-2010 10:15] Por Vida |
|
En anders bij een blogspot (google). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |