|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aangezien er ongeveer 2 miljoen subgenres zijn, vind ik dat "magazijncore" hier niet mistaat Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Waarschijnlijk hadden ze niet allemaal even veel "zin in elkaar", als ik de verhalen goed heb begrepen. Ooit in het bezit geweest van Total Recall. Niet helemaal mijn smaak. Indien ik Negative Approach begin jaren 80 al had opgepikt, had het waarschijnlijk veel meer indruk op mij gemaakt. |
|
30 juni CDC (USA), Murder by Millions , Dawn of Mankind & Wasted Bullet De hardcore sensatie CDC behoefte eigenlijk geen introductie. Deze Amerikanen spelen met hun hardcore in de stijl van 100 Demons, Redline, Hatebreed, Madball, Bury Your Dead, Cold as Life en anderen de zaal in no-time plat. De band is nagenoeg continue op tour en tussendoor proberen ze tijd te vinden hun nieuwe langspeler te realiseren. Deze moet in de zomer van 2008 gereleased zijn. Murder By Millions maakt een combinatie van melodieuze metal met hardcore invloeden. Onze eigen Eindhovense Dawn of Mankind speelt metalcore die het bloed doet koken. Goede muziek hoeft niet van ver te komen. Wasted Bullet uit Waalwijk gaat goed vooruit. Hun metalcore/hardcoreslaat goed aan en binnenkort maken ze Duitsland onveilig. Aanvang 20.00 uur Entree €6,- www.myspace.com/cdc www.murderbymillions.com www.myspace.com/dawnofmankind www.myspace.com/wastedbulletband @The Rambler, Eindhoven Helaas kan ik hierzelf waarschijnlijk niet bijzijn. |
|
quote:Inderdaad. Wat doe jij trouwens? Ben je vuilnisman? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Floormanager in een dozenfabriek... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: En dan iemand anders "magazijnkneus" noemen :') |
|
Floormanager klinkt dan ook een stuk interesanter. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Domme magazijnkneus was het zelfs! Fuck the world and fuck you |
|
quote:dat bestaat al, namelijk tough guy core, het genre waar XnegativeX zo dol op is. Fuck the world and fuck you |
|
heren, ooit van sarcasme gehoord? We don't take it, we just fake it... |
|
jaja, nu is het ineens sarcasme, kom er nou maar gewoon voor uit dat je me een domme rukker vind, das een stuk eerlijker... Fuck the world and fuck you |
|
Your Mistake · No Turning Back · Merauder Saturday, 19 July 2008 Location: 013 Tilburg, Netherlands Time: 20:00 Entrance: € 13,- Additional info: |
|
Merauder erg vet! Maar ik ga ze al zien op de zwarte cross Against God and Government |
|
17e speelt Merauder ook nog in Amsterdam (Winston)... Met Strike First (holy shit, die nieuwe plaat wordt super) en New Morality... We don't take it, we just fake it... |
|
Merauder jaren geleden in de Baroeg gezien, wat een kansloze klootzak was die zanger toen zeg... Is dat nog steeds zo'n broekhoest? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vorig jaar in Arnhem gezien, gewoon een prima kerel die frontman toen. Against God and Government |
|
een van de vetste nummers van een van de vetste HCbands ooit (figuurlijk maar ook wel letterlijk) |
|
quote: Video doet het helaas niet. |
|
heb er tien minuten op youtube nog naar gekeken. ed: staat er nog hoor http://www.youtube.com/watch?v=QkgVt8C5vdk [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-07-2008 16:56] |
|
Poison Idea... SUPERcoole band... Ik trek het eerste werk supergoed, maar ook zeker een plaat als Feel The Darkness gaat er hier erg goed in... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: toevallig midden jaren '90? Met Crivits in 't voorprogramma? We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Gaaf! Zo heb ik ze ook nog eens gezien in Nighttown, Rotterdam. Alleen zonder Pig Champion. Wellicht zat hij ergens nog backstage vast... |
|
quote: Eh...nee. De nieuwe H2O. Dat is pas een geweldige plaat. WHAT HAPPENED TO THE PASSION?! WHAT HAPPENED TO THE REASON FOR SCREAMING?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik meende van wel, weet iig dat Sammy er bij was ja... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |