|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
U're welcome Por Vida |
|
Haaaaardcoooore: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat een saaie meuk dat pushed to far Against God and Government |
|
quote: Ik kan er ook vrij weinig mee. No Turning Back luister ik zelf ook zelden, maar live is het een prima band. |
|
Pushed Too Far is dan ook vooral een liveband. Op album boet het enorm aan kracht in, helaas, vooral door de tergend vlakke productie. Neemt niet weg dat ik er graag naar luister, old school hardcore met af en toe een lekker moshstuk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ik heb alles van Arkangel es... binnengehaald. Ik luister momenteel I hope you die by an overdose of zo klinkt echt megacool qua titel, qua riff... en dan trekt die kerel zijn hese strot open ik werd ziek man, ik weet niet welke vogel ik er in herken, maar het is geen leuke om te horen waarom doet die zo??? wêêêê wêêê wêêêèèéèèéèèé Amon deed ook zo toen hij 1.5 jaar was live is dit misschien wel fun, maar op plaat, echt, man!!! Arkangel is your Enemy valt nog het meest mee (fijne plaat eigenlijk) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-02-2010 23:34] signature |
|
Hehe, ik trek die vocals wel... het nummer how we see the world van 'hope you die..' is echt geniaal [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-02-2010 23:37] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
komaan, ik werd er echt misselijk van van zenuwachtigheid wat scheelt er met die mens? Het is precies het tegenovergestelde (of omgekeerde) van een grunt geef die mens wat Motilium of Imodium! doet me denken aan de mannelijke variant van die zangeres van Aqua al is het op die laatste al veel minder repsect aan de mensen die dit kunnen luisteren met koptelefoon op hun gemakje signature |
|
dank voor je respect, dan vind je de zang van Kickback vast nog veel erger haha. En Silencer (ander genre) dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Silencer vind ik hilarisch het is gewoon té goregrind? idem kun je net Susan Boyle luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-02-2010 23:43] signature |
|
Ik vind Arkangel ook wel lekker, met name de zang juist (op de laatste dan) "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Arkangel luisteren op mijn gemakje, dacht het niet. |
|
die laatste lukt nog die andere doen me teveel aan Mika denken signature |
|
|
|
pushed too far, vette band, alleen jammer dat ze nooit hier in nl spelen.... |
|
|
|
The trend is dead. |
|
Voor de wat oudere jongeren, xLOLx: http://www.stuffyouwillhate.com/2009/12/scene-girl-reviews-judge-new-york-crew.html |
|
Wisdom In Chains. |
|
quote:Jij snapt het |
|
Ga nu helemaal uit mijn dak op de nummers op de myspace. Het is het ene moment best melodisch, het andere moment veel agressiever en meer muscle. Dan weer old-school. |
|
Idd, goeie band! Live zijn ze ook erg sterk, gewoon knalhard meebrullen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oja sing-alongs daar las ik vorige week voor het eerst over, staat nog een filmpje op de WiC myspace. Wat daar ook staat is dat ze op 30 juli optreden in Hengelo. |
|
http://www.myspace.com/rushnattackyo 2 nieuwe songs. Mixed/mastered by yours truly. @ edit, JB. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-03-2010 9:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |