|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe, en wat was dat russische ding nu weer met anal nosrog of zo? signature |
|
Waarschijnlijk al eerder genoemd: Nightstick Justice uit San Fransisco http://www.myspace.com/nightstickjusticeba |
|
Totaal niet in de punk tegenwoordig... wel afgelopen jaar New Maps Of Hell van Bad Religion aangeschaft, woest album... doet me erg terugdenken aan Against The Crain... woest... How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Klonk eerder dit jaar live als een natte krant... Beetje arrogante attitude ook... En mooie Amsterdamse fanbase natuurlijk, die tijdens de show in Arnhem alle andere bands liep te dissen (nu waren dat ook wel gigantische strontbands o.a. Cruel Hand), maar toch: 't was 'n beetje lachwekkend en 't zorgde voor een ouderwets opstootje... We don't take it, we just fake it... |
|
Even onder het kopje "Beter dan Terror maar dan onbekender": xBishopx http://www.myspace.com/xbishopx I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Dit doet mijn oren weer veel goeds |
|
Laat dan je oren maar eensuitspuiten, heer X, want dit is miss wel een van de betere TERROR rip offs, de band heeft totaal niets eigens, dit in tegenstelling tot TERROR. ik durf te wedden dat TERROR live gehakt maakt van deze wannabe's. Begrijp me niet verkeerd hoor, het klinkt allemaal wel leker enzo, maar t is aan de andere kant ook weer puur jatwerk. maar goed, je zal het wel weer anders zien, dan ik,maar goed, dat mag. Fuck the world and fuck you |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=165107007 in hetzelfde straatje, maar dan naar mijn persoonlijke mening een veel vettere band, Smash your enemies uit Detroit, coole shit.hatebreed on steroids!! Fuck the world and fuck you |
|
www.myspace.com/emotie de nieuwe cd "punk-politie" ligt in de winkels... |
|
Meer hardcore en punk: www.asice.net,en je bent op de hoogte! OOk van het laatste metal spul.. |
|
zit ik al. Fuck the world and fuck you |
|
'k ook, zwaremetalen is woester... metal volk heerscht... How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=9548005 Nog een vette band... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Goeie shit |
|
Siked als een klein kindje die naar de snoepwinkel gaat om ze te zien 23ste in Duitsland. Bishop/Remembering Never doet mij meer dan Terror en die band waar je mee aan komt zetten bij elkaar. Ik ben echt zwaar fan van deze band, alles (niet elke kleurcominatie, fuck dat) van deze band ongeveer op vinyl. Het klinkt zo erg opgefuckt en gefrustreerd. Veel meer dan Terror in mijn opinie en in tegenstelling tot die band van Mental... i tend to disagree over hoe vet die wel niet is, wat maakt die band nou speciaal/gaaf/goed/leuk? Begrijp me niet verkeerd, ik kan het goed aanhoren, maar het wordt op ten duur best langweilig tussen al die andere bandjes. Vooral de nummers van de split doen mij veel meer dan de doorsnee hardcore band. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 07-01-2009 11:05] |
|
Ik vind de bandnaam Bishop al gewoon enorm kut... doet me denken aan die futuristiche zwarte krijger uit X-Men... We don't take it, we just fake it... |
|
|
|
Voor de liefhebbers, aanstaande zaterdag is het reunie concert van Disabuse, deze band kan geen onbekende zijn voor de hardcore liefhebbers, 5 euro entree, in Eucalypte te Winterswijk, harde shit! [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-01-2009 22:16] Against God and Government |
|
Altijd al een kut band gevonden. Fuck the world and fuck you |
|
Hoorde 't al ja... Geen directe aanleiding? Gewoon voor de fun? Heb die band 'back in the days' wel eens gezien (de laatste x volgens mij als voorprogramma van Earth Crisis in Doornroosje in 1998), maar kon me live en op plaat eigenlijk niet boeien... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Je hebt poep in je oren Against God and Government |
|
quote: Gewoon voor de fun volgens mij, ja ik ben er mee opgegroeid, het was de hardste band uit de omgeving vandaar, ik vind het nog steeds erg bruut, zal wel nostalgisch zijn denk ik Against God and Government |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee. Disabuse is gewoon echt gaaf. Met name de eerste lp dan, Sorrow and perdition. Die heb ik als puber op de middelbare school helemaal grijs gedraaid. En de heruitgave op cd draait hier nog steeds regelmatig rondjes. Dames en heren, opgelet! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-01-2009 20:49] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |