![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 doosjes met aardbeien ![]() |
|
Verse gember, tomaten, gehakt, kruiden, pesto, creme fraiche, bosuitjes.. dat, samen met wat nog dingen uit de koelkast, vormt de basis van een heerlijk avondmaal. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Sounds nice heer Paulus ![]() Gaat u nog de stad in vanavond? ![]() |
|
CD: Hail of bullets - ...of frost and war (digi) DVD: Pan's Labyrinth Comics: Moonknight - Midnight sun Thunderbolts - Faith in monsters I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Bier en shag Die Hail Of Bullets wil ik ook nog ja! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-05-2008 16:30] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Spendeer je geld dan ook eens nuttig en koop die cd, ipv je geld te verkwisten aan verderfelijke genotsmiddelen als bier en shag. ![]() |
|
Bedankt voor de tip kerel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Bij een bezoekje aan de kringloop. Europe - Out Of This World Sting - The Dream Of The Blue Turtles Van Halen - II MSG - Built To Destroy Joe Jackson - Night And Day [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-05-2008 16:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kreator-Live in Berlin 1990 ![]() |
|
quote: Gave kringloop. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Sportschoenen Puma Nagellak donker blauw Nagellak fel groen Nagellak goud Nagel lijm ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
een blikje fernandez. Suck my piss ![]() |
|
een bakelieten telefoon en een mammoetknuffel snachts op de meimarkt in tilburg ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Madball - Droppin many Suckers Mar de Grises - Draining the Waterheart Opeth - Ghost Reveries ![]() |
|
een koffer...moest mn ouwe openmaken met hamer en schroevendraaier... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Een partytent. ![]() |
|
Koffie en een slecht humeur zojuist. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
-zakdoekjes -turkish peper -en omdat ik kennelijk de hele voorraad van Fyresdal aan gewone halve liters Hansa al op heb, maar Hans light gekocht. -ti på topp kaart. Als je binnen 1 jaar die tien toppen beklimt krijg je een subsidie van 2.000 kronen! -bibliotheekpas (gratis welliswaar!) -thermosfles voor de klimpartijen.. uiteraard een zwarte van pirates of the caribbean. anders was het een zoet roze van doornroosje ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
In stockholm eens wat inkopen gedaan: Iron Maiden - Dance of death Iron Maiden - Death on the road DVD Iron Maiden - Seventh son of a seventh son Kind Diamond - Them Kind Diamond - Give me your sole please Candlemass - Dactilys Glomerata Sabaton - Attero Dominatus Accept - Metal Heart Scar Symmetry - Symmetric in design Dissection - Reinkaos AC/DC - Live at Donnington DVD Judas Priest - British steel LP Saxon - Power & the Glory LP ![]() |
|
quote:waarom waren jullie ook al weer in stockholm? ![]() edit: zojuist gekocht: schoenpoets wat een soot wax is waardoor mijn wandelschoenen waterdicht blijven. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-05-2008 15:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Nee joh, die SS is juist hetgeen de rest naar beneden haalt ![]() Oh, Ollie, waarom in godsnaam de Death on the Road dvd? Heb je de dvd van Live After Death al? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Christus.. ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Pakje Camel SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
- The talented Mr Ripley - Ripleys Game - Ripley under ground - Kill Bill - Kill Bill 2 - American Psycho 20e bij elkaar ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |