|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe leren lapje op de hak van mijn kisten aan de binnenkant. |
|
Castlevania: Symphony of the Night Geometry Wars Evolved Ikaruga Puzzle Quest: Challenge of the Warlords Rez HD |
|
- Ijsjes - Honing - Pofmais - Koekjes |
|
Sigur Ros - die nieuwe Sigur Ros - Heim / Hvat www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
vroeger hadden we alleen een baksteen om mee te spelen! En als we dan gingen basket ballen moest iemand de bucket zijn @Q!@ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'Vroeger'. Toen zat er ook nog wat lekker vlees op de botten van vrouwen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
mwa je moet het alleen wat minder lang laten sudderen, maar het is best te doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik las studeren, daar worden ze ook wel dik van. |
|
|
|
4 Gig, uit te breiden met een SD-kaartje. Een van de betere merken en voor slechts 95,- bij de Saturn. Ook meteen van die in-ear dopjes gekocht, ik moet kijken of die bevallen. |
|
quote: Whoahuhuh te duur! Die heb ik voor mn moeders verjaardag gekocht (februari) voor €69,99 bij de mediamarkt |
|
Dat is dan netjes, maar daar is hij nu in ieder geval niet voor te krijgen. En ik heb er nu een nodig. |
|
Mooi apparaat, nog wel over getwijfeld. |
|
Smaak is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zojuist besteld: *stuiter* |
|
K's Choice - 10 Eels - Beautiful Freak Black Crowes - Greatest Hits |
|
Gekregen: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bier Shag Vreten Slecht humeur Godsamme, ongekend origineel he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Euhhh Dito hier |
|
ARRGGHHHHHHHHHHHH ik haat SAXON! ik haat Abba! ik haat Johnny Cash! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGHHHHH! Fuck the world and fuck you |
|
luchtbedje en matje, wegwerphandschoentjes eb kleine shampooflesjes voor op Bang Your Head festival wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:wat moet jij met die handschoenen? Fuck the world and fuck you |
|
quote:bedoel eigenlijk wegwerpwashandjes... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |