![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is natuurlijk Jimi Hendrix. En de man heeft méér dan 1 plaat gemaakt, hoor. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Vind ik wel. Is een erg mooie box geworden. Voor mij was de keuze als volgt: ik wil dat album op vinyl hebben, maar omdat ik niet altijd zin heb om lp's te draaien wil ik 'm ook op cd. Dan is dit een erg mooie oplossing. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Bier en vreten. Veel bier. spelfout weggehaald... ![]() |
|
@ wimbawap: Ik heb de plaat gemaakt van zijn as ![]() nee er stond niet iets duidelijks op, tis een greatest hits ofzo, met een versie van crosstown traffic en voodoo chile waar ik de nummers echt niet in herken hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-06-2008 15:03] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat doe je ook iedere vrijdag. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ja, lastig, ja. Als je nagaat dat de man tijdens zijn leven maar 3 studioalbums heeft uitgebracht. Die je sowieso zou moeten aanschaffen, hehe. Er zijn talloze en nog eens talloze bootlegs op de markt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Strijkplank Wasrekjes Wasknijpers Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Borkum Riff 'cherry' pijptabak Skandinavic 'vanilla' pijptabak Geelvis (voor op de grill vanavond ![]() [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-06-2008 15:35] ![]() |
|
Ook nog wat dingen van vriendinlief gehad voor min verjaardag: lugubrum - albino de congo cd bottom season 2 dvd mayhem - live @ jessheim lp fotolijst met foto jack daniel;s shirt ![]() |
|
Was vanmiddag in de Bart Smit om eens te kijken of er nog wat koopjes bij lagen (PC-Games). Uiteindelijk niet The Witcher voor € 7,- zien liggen, maar naar huis gegaan met Clive Barker's Jericho. Blijk ik alleen met die hoes naar huis zijn gegaan.. Thuisgekomen bleek er niks in te zitten. Zo maar eens terug om m'n dvd op te halen. Kuthoer! ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Heersch! Ik heb seizoen 1, 2 en 3 liggen. Goed spul ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 20-06-2008 18:50] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote:De live shows blijven het hardst ass kicken! (heb 5 shows op dvd hier) ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Voelde het hoesje niet licht aan dan? Vaak zit er toch ook nog eens een boekje bij ![]() |
|
quote: Klopt. Op andere dagen ook wel, maar vandaag extra veel. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja, maar had ook nog wat andere dingetjes en ik denk meestal niet zo na met dat soort dingen, hehe. ![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
American Head Charge - The War of Art.(special edition) Iron Maiden - Somewhere in time ( special edition ) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
3 kaarten voor loud from the south. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Bier Van die Bacardi Cola blikkies (thanks FRNK ![]() Safari ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Bier Vreten ![]() |
|
Anders Thomas Jensen Collector Box Amores Perros Crash Dogma Easy Rider Grizzly Man Lilja 4-Ever Mulholland Drive One Flew Over The Cuckoo's Nest Saving Private Ryan A Perfect Murder (geruild) Escape From Absolom (geruild) Too Young To Die? (geruild) X-Men Trilogy (gekregen) Dat was het wel de laatste tijd, denk ik. Nu maar even rustig aan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-06-2008 14:34] ![]() |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:heheh jessheim.. ik krijg maandag te horen of ik daar voor een jaar ga wonen ![]() gekocht: pakje peuken vikingfjord vodka met een smaakje 2x eple en 2x bǽr bakje vanille yoghurt bakje met nectarines Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
- 2 spijkerbroeken; - 1 broek die lang en driekwart kan, heel fijn.; - 2 vestjes; - Witte leren riem met mooie gesp; - Zwart satijnen top; - Zwart coltruitje; - Grijs hempje; - Donkerbruin-met-hier-en-daar-rare-highlights-van-het- ontkleuren; - Een CD van Tata en een CD van SKQ; - Oorbellen, kettinkjes, armbandjes [Edit; Oh! En ik heb vandaag de videoband (oh yeah, old school) van Doornroosje voor €1,00 op de kop getikt op een mini rommelmarktje.] Aaaah. Ik ben blut nu... >.<" [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 21-06-2008 17:11] Disko Disko Partizani ![]() |
|
Matras voor een babybedje. Draagzak..( ja ook voor een baby) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |