|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Chinees |
|
roze poema bodylotion roze poema ruikie ruikie oogschaduw + mascara Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Uhm, een theedoek bijpassende keukendoek Vond ik jouw rijtje toch leuker... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Nou, wat zijn we vanaaf uit ons dak gegaan qua inkopen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Net zoals de gemiddelde doom band. Maar moet m`n collectie volledig houden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
zelfmoordkit, jammer genoeg krijg ik door mijn ALS dat doosje niet open signature |
|
quote: Why change a good recipy? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jammer... Ik had nog wel een diabolus (bolus, huhuhu) voor je in de aanbieding! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En ik heb nog wat antieke komputer meuk voor je. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Uit naam van 'de Tegenpartij': Wat dan? Stuur even een mailtje anders... (haakjes sluiten ) We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik pleur het wel volgende week op de post.. adres zit n og in het archief. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ok dan, vet! Wil je diabolus dubbel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een paar gram pep |
|
quote:chinezen? signature |
|
quote: je gaat ernst achterna? Je moeder. |
|
quote: driewerf lal. ik ga nog liever dood |
|
hehe, hard op weg met die troep Je moeder. |
|
ah joh, beetje recreatief moet kunnen dacht ik zo |
|
quote: Pep = speed Chinezen word meestal met Heroine gedaan |
|
is er dan een ander gebruik dan recreatief? Je moeder. |
|
quote: jij noemde ernst... dan krijg je ernst |
|
quote: Tuurlijk. Als mensen niet meer kunnen functioneren zonder gebruik (of denken dat niet meer te kunnen) dan is er geen sprake meer van recreatief gebruik. Daaronder versta ik dan een enkele keer in bijvoorbeeld het weekend. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-05-2008 0:49] |
|
quote: Of met coke. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |