|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-Zwart vestje met witte stippen. -Zwart/wit gestreepte legging (die draag ik onder een rokje en niet als broek...) --> Samen voor maar 8,95. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 30-05-2008 16:27] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Heel veel bier en vreten. En Vodka, beerenburg, jenever en een shitload aan wijn. spelfout weggehaald... |
|
Een nieuwe tas Against God and Government |
|
Trendy tas voor inbrekersgereedschap hoor. |
|
quote: Daar heb ik mijn gouden vingers voor. Against God and Government |
|
Een electronisch treinkaartje voor de treinreis van Oslo naar Bergen...denk ik (nog geen bevestigingsemail ) Hatsjikidee! |
|
quote: Nog steeds niet *heeft geen geduld* Hatsjikidee! |
|
een grasmaaier en een kantjesknippert Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 31-05-2008 9:59] |
|
Had ik wel gewild, maar ik heb net wat te weinig oppervlak, die beesten vreten heel erg veel [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-05-2008 10:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haha ok [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 31-05-2008 10:04] |
|
serieze overweging geweest hehe.. ik heb er vroeger 3 gehad, maar toen had ik nog een weiland he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
o kiek es an nice |
|
2 pakjes peuken haarmeuk tegen tere puntjes 1 8-pack hansa.. De 'lite' is hier nu ook officieel uitverkocht Hierna maar over op carslberg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Paradise Lost - Gothic (LP) Skyclad - Prince Of The Poverty Line (LP) Bareuh... |
|
Boeken: Wim de Bie - Morgen zal ik mijn mannetje staan Kees van Kooten - Verplaatsingen (maar die had ik al, zie ik net. Dat heb je met boeken met verschillende kaften, ik kan toch gvd niet alles onthouden...) Naja, 50 cent p/stuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:hahaha wat moet jij met zo'n wijven tas ? what is next, gezichtscreme ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat is gewoon een soort van sporttas waar je kleren in doet Against God and Government |
|
quote: Ik snap nooit dat mensen dat kopen... Haarpunten zijn dood, en dat kan je echt niet met creme's en maskers enzo verhelpen.... Ongeveer 5 cm haar vanaf je hoofdhuid leeft en de rest is dood haar. Alleen Afknippen is het enige want helpt anders 'scheurt' het verder in. Zo [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 31-05-2008 14:39] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Heb je alles opgedronken ?? Hatsjikidee! |
|
quote:Mensen die dagelijks de kop kaal scheren doorstaan dus ondragelijke pijnen? Volgens mij is haar overal dood. Enkel in de wortel zit wat leven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:nou, het werkt Tegen dode haarpuntjes!! Mijn haar wordt er een stuk zachter van, daardoor beschadigt het minder bij het kammen en het rusultaat is dat ik nu eens in het half jaar naar de kapper hoef (ipv eens in de 2 maanden) en het een stuk minder pluist! Dus jah.. dan kan jij wel van mening zijn dat het niet helpt, maar het product heeft mij daar anders van weten te overtuigen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ja, maar zo;n schokkerende hoeveelheid aan voorraad hadden ze nu ook weer niet. Ik heb nu 3x een 8pack Hansa gewoon gekocht. En nu 2x 8pack Hansa lite en nu is het dus op. Gelukkig hebben we de Joker nog en anders kan ik nog altijd naar Hauggrend fietsen (1 uur) om daar voorraad te halen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heb kappersopleiding gehad.... Maargoed het kan wel helpen tegen pluishaar maar het hersteld er niet van. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |