|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb jij gratis aardbeien gekocht... das best stom In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Santos Y Major GSM 9B [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-06-2008 16:42] |
|
quote: Leuke gezinsauto. |
|
of t duidt aan dat ik weer ga drummen en mn drumstel mee wil kunnen nemen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Officiële uitgave? |
|
eh.. die van mij is meer een broertje, gezien zn leeftijd... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nieuwe verrekijker 16x50 En bier en vreten natuurlijk. spelfout weggehaald... |
|
quote: gekregen dan... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Volgens mij wel. "Special Limited Promotional Picture Disc" staat er op, en ook het (C) Iron Maiden Holdings Ltd. Aan de andere kant staan er ook foto's op van Nicko McBrain, die op deze opnamen nog niet te horen is. Dit zijn trouwens de eerste picture discs die ik hoor die niét keihard ruisen. Bareuh... |
|
Hoe vet kan een messenset zijn? Nou, héél vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Fantastisch, waar heb je die vandaan? |
|
We hebben 'em gekregen, maar hier hebben ze ze ook. Zijnnog echt goede messen ook! http://www.bestthings.nl/gadgets-cadeaus/productpage.php?items=3&art=1659-746-1297&query=voodoo%2520messenset&gclid=CP3YyuDh9JMCFQunQwodSQmvzA En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar is de prijs ook wel naar ja |
|
quote: Vind de chromen versie meer stijl hebben. |
|
Zeikerd. Hehe, zwart past beter in huize de tegenpartij. En gekregen is gekregen, hè. Maar jij mag best de zilveren versie kopen, hoor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, supervet. |
|
Gaaf ding Wim! Zelf gekregen: een stuk of 20 promo's (o.a. de laatste van Entombed, Prostitute Disfigurement, Obituary, Vulture Industries en zo nog een heleboel) en de dvd van Wacken 2007. Ik kan er weer even tegen |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: haha geniaal! net als je afwasborstel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iets te veel boeken over WO II (eerst maar eens wat doorlezen...) 2 t-shirts Hatsjikidee! |
|
quote: Thanks. En we hebben hier een afwasmachine! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
haah hoe ziet die er dan weer uit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vandaag 4 abbo's voor de dierentuin in Emmen en gister via via van Ulk cd-tje van Venom gekregen Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Saai. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |