|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt. |
|
quote: Mja ik zei ook meestal omdat het het meest met Heronine gebeurt voor zover ik weet. Coke word toch meestal gewoon gesnoven. |
|
Dussem wie er nog een verder prima Fiat Uno wil overnemen.. mail mij |
|
Zo prima dat je em zelfs verkoop?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Inruilen voor eentje met minder kilometers, goedkoper ook nog, stuurbekrachtiging en eentje waarvan ik het gewoon een leuk wagentje vind. |
|
Acid - Black Car (Maxi) Chuck Berry - I'm A Rocker (LP) Black Sabbath - Mob Rules (Maxi) Candlemass - Epicus Doomicus Metallicus (LP) Candlemass - At The Gallows End (Maxi) Candlemass - Candlemass (Dubbel-LP) Celtic Frost - Parched With Thirst Am I And Dying (LP) Death Angel - Killing Season (LP picture) Earth & Fire - The Story Of... (LP) Hammerfall - Glory To The Brave (LP) Queen - A Night At The Opera (LP) Riot - Born In America (LP) The Rutles -The Rutles (LP) Slayer - Decade Of Aggression (Dubbel-LP) Tokyo Blade - Lightning Strikes (Maxi) Twisted Sister - Ruff Cuts (Mini-LP) Twisted Sister - I Am (I'm Me) (Maxi) Twisted Sister - The Kids Are Back (Maxi) Dark Passages (LP) Johnny Be Good (Soundtrack) (LP) Bareuh... |
|
aangezien ik woensdag een sollicitatie heb (formaliteit, want ik moet meteen dossiers inkijken en bespreken) in een zwarte-kousen-gemeente: - mijn eerste mantelpak (pantalon geen broek) - bijpassend jurkje - 5-tal shirtjes met weinig tot geen decolletee verder wat hier niets mee te maken heeft: - zonnebril - 2 broodjes bij de subway er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
- Darkthrone - Transylvanian Hunger - Chips - Bier - Chorizo voor op brood |
|
Een pak met overhemd en schoenen. Roger Waters - Amused to Death (geen idee of het wat is, gokje) Simon & Garfunkel - Sounds of Silence [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-05-2008 19:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kratje Palm (met Ned. vlag!) |
|
Amused To Death muzikale aankopen van de laatste tijd: Sunn O))) - Oracle LP Tim Hecker - Radio Amor The Jazz Composers Orchestra - The Jazz Composers Orchestra 2LP Pan American - Quiet City LP Palace Music - Viva Last Blues LP Bonnie 'prince' Billy - Lie Down in the Light Songs: Ohia - Mi Sei Apparso Come Un fantasma LP Spring Heel Jack - Disappeared AFX - Chosen Lords The Cinematic Orchestra - Man With A Movie Camera |
|
quote: Superplaat. Toch wel 1 van zijn betere soloplaten |
|
Biefstukken, afbakbroodjes, aardappelsalade én bullit voor psycho_pippi, mo drank mee te mixen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waarvan ik nu heerlijk aan het genieten ben. Niet te snel dan kom je er ook wel. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Een dag niet gemixed is een dag niet gedronken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dingen weet je. |
|
Nieuwe aanwinsten na een avondje tanken met Rotzak: -Nieuwe fiets, nou ja 2e hands -Een gans -Een gietijzeren koe -Een tuinset foto's volgen De shit is aan!!!1 |
|
Waldrock kaarten Endstille zooi Veel te veel bier. spelfout weggehaald... |
|
Ik krijg zodadelijk een andere tv. Met dank aan Mandylion |
|
quote: nog vergeten Sunn O))) / Boris - Altar The Peter Brötsmann Octet - The Complete Machine Gun sessions Six Organs of Admittance - Dark Noontide |
|
gekregen: bikini girlie van Italie (overloper dat ik ben ) gekocht: mooie lange zwartwitte zomerjurk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Je moeder. |
|
Automatische luchtbed pomp (geniaaaal!) Gekregen: Wekkerradio en boekenbonnen. |
|
quote: Imho het beste solowerk van Waters. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |