|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vaderdag, is dat a.s. zondag of de zondag erna? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: a.s. |
|
A.s. dus. Zijn ze mooi in Scandinavië. Ach moeder- en vaderdag cadeau toch in één keer gedaan door ze een weekend weg te sturen met z'n tweeen. Twee weg, hebben er vier profijt van! (m'n broer en ik) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Is dat Achterhoeks voor 'Hoi'? |
|
b |
|
Mag ik een klinker kopen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dit in combinatie met je subtitel.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bé, bierello, biri. |
|
Ben je een beetje trots, oom Wim? |
|
Hahaha, ik zit naar beneden te scrollen en ik wilde idd zoiets neerzetten! Had je be here now ook al? Dat is de plaat na morning glory. Die twee vind ík iig het allerbeste! Niet dat de rest slecht is, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nog niet, maar dat komt nog wel binnenkort. |
|
The Big Lebowski: Digitally Remastered (hopelijk de enige film die ik twee keer koop) Dogma Domino Jackie Brown The Hudsucker Proxy / Arlington Road Cadeau voor Skullfuck (geen idee hoe ik dat op de fiets ga vervoeren) |
|
quote: Geen hoi en ik woon niet in de Achterhoek ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aldous Huxley - heaven and hell Midas Dekkers - De bever en andere beesten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Twente :') Same shit. |
|
quote: Je kan die achterlijke boeren niet over 1 kam scheren hoor Bur Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Huhuh-huhu-huhu-hu Vieze stadsen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: tssssss wie rijden er nu met stront door het dorp?? Vieze boeren. owja [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 11-06-2008 20:54] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ze rijden er niet alleen mee door het dorp, ze ruiken er ook naar! |
|
En dan met dat gelul.. Ja wij leveren jullie stedelingen wel melk en groente.. Gelul. Melk komt uit een pak En groente ligt in de winkel.. ontopic Niet gekocht maar ingevordert Ipod touch. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja...ok onzetopique: elastiekjes [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-06-2008 20:58] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een rode Jackson SL1 USA geïmporteerd |
|
quote: Besteld bij Rebellion? Zo ja, kijk na één keer wassen of de print goed blijft zitten, ik heb dat shirt ook gehad, en de print van mij was niet goed gedrukt, en bladerde af. Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |