![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yeah! ![]() Doe je die london city's nou weg? Of ga je van nu af aan alles op het podium zetten, hehehe. Soort van ac/dc look, maae dan wél echte boxen. Ik zie het boek wel verschijnen, alvast bedankt! Voor 2'en doen we echter niet open, hoor. ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() wie heeft het over open doen?? Herman van de bakker ![]() |
|
Euh... Opuh! Das dikke bam! Is prima, broer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Amon Amarth - Fate of Norns Draconian - The Burning Halo Kludde - In den Vergetelheid Hollenthon - Domus Mundi Hollenthon - With Vilest of Worms to Dwell Krisiun - Ageless Venomous Moonsorrow - Kivenkantaja Morbid Angel - Covenant Opeth - Watershed Wolves in the Throne Room - Two Hunters En een Pukkelpop dagticket om Metallica nog eens te kunnen aanschouwen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Pakje Lucky Strike omdat die eikels geen goeie shag hadden op het station. ![]() ![]() |
|
Gamecube met 3 spellen voor 18 euro. Jammer dat de bezorgingskosten vanuit Duitsland nogal aan de hoge kant zijn. Maar dan nog, joy! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Veelste veel drank gister... Waarom is de drank niet overal zo goedkoop als in nijverdal of soest? ![]() |
|
Nieuwe Phillips frituurpan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Gekocht op neurotic Origin - Antithetis Psycroptic - Scepter of the Ancients Damn, die van Origin is echt teringhard ![]() ![]() |
|
Op neurotic deathfest aangejoopt: - Atheist - elements - Burnt by the sun - the perfect is the enemy of god - Cephalic carnage vs. Anal blast - perversion and the guild after - Circle of dead children - Human harvest - Dying fetus - Grotesque impalement - Dying fetus - Purification through violence - Dying fetus - Destroy the opposition - Skeletonwitch - Beyond the permafrost ![]() |
|
nieuwe schoenen. ![]() |
|
NAPALM DEATH DIATRIBES NAPALM DEATH LEADERS NOT FOLLOWERS PART 2 NAPALM DEATH THE CODE IS RED, LONG LIVE THE CODE NAPALM DEATH SMEAR CAMPAIGN MISFITS WALK AMONG US PUNK MISFITS LEGACY OF BRUTALITY MISFITS MISFITS ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 02-06-2008 11:12] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Toch een van de betere cover albums. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Testament-The formation of damnation ![]() |
|
quote: Deal!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
AC/DC - High voltage AC/DC - If you want blood AC/DC - The Razors Edge Against God and Government ![]() |
|
Me XXX klokkie is binnen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() leuk voor je In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() Suck my piss ![]() |
|
quote:christus, ik heb der hier nog 1 liggen voor je. als je ooit naar een concert ben waar roelieboelie ook heen gaat geef ik m wel mee.zitte nog 2 controllers bij ook. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ghehe ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() Nieuwe cd van disturbed ![]() |
|
quote: Daar wordt 'onze' Tegenpartij altijd blij van! ![]() Vast een plekje maken..... ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |