|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: lul www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Gisteren gekocht: Todeskult - Als die Farben alter wurden Esoteric - The Maniacal Vale Wreck of the Hesperus - The Sunken Threshold Isolation - Isolation |
|
Wreck is sweet Nieuwe Esoteric auch by the wee |
|
Hugo Boss polo. |
|
quote:Past goed bij je koppie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe die opmerking had ik wel verwacht Maargoed dat spul droeg ik hiervoor ook |
|
Deze kwam vandaag met de post: Sjenkerhard! Dan doe ik een M omdat amerikanen toch al dik zijn, issie iets te klein bij de schouders. Opzich niet super erg, maar toch wel oppassen bij het wassen. |
|
Dat ding is zo afgrijselijk, dat ie eigenlijk ook wel weer leuk is. Gekocht; tientje Amnesia Haze De tering wat zijn de prijzen omhoog gegaan zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Beginning of Sorrow op 09-06-2008 17:14] |
|
quote: Zo lelijk dat het briljant is. Van die Japanse nootjes Tampons Ja, kom maar op.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: gaaf!! een oranje muts met vlechten, een oranjefluit, oranjeringen, oranjehempje en oranjehawaislinger |
|
quote: vet shirt! Je moeder. |
|
dominator xl + cheasy bread besteld duurtlang! |
|
Skindred - Babylon Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zelf koken gaat sneller. |
|
jamaar ik heb nog nooit een dominator xl gekookt gaat vast niet goed dan |
|
Klinkt kinky iig. |
|
verhip |
|
Oja, van Hókenman gekregen: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Cd/DVD opberg kist als cadeautje voor vriendje Sschoenpoets Schoonmaak middel flesje Boodschapjes Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Alleen voor echte mannuhhh! Ofzoiets. |
|
zoiets ja maar ach, zo geweldig is ie niet (tering wat een bodem, beetje te hehe) |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Taxi Driver Blue Velvet Fawlty Towers Box Barton Fink Raising Arizona Lucky Number Slevin (de vorige weggegeven omdat het hoesje Frans was en ik kamp met een neurotische stoornis) |
|
quote: Anusbloedingen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |