|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op Neurotic: Bier...veel Shag Once Was Not shirt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
2 tickets voor textures vrijdag Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
2..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja? 1 voor mij en 1 voor iemand anders? verwarrend he Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
the roots- phrenology justice- cross |
|
Gisteren: Portishead - Third Boek: van miljonair tot krantenjongen |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 03-06-2008 19:00] bub |
|
quote: Kom je nooit op tijd klaar ofzo? |
|
quote: Daar word ik zeker erg blij van! Thanx! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:ik zal hem afstoffen en in een doos proppen voor je..als je roel ergens ziet ofzo spreek je maarw at af met hem. Fuck the world and fuck you |
|
negerzoenen!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:nee dank je. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Is goed. Hij gaat vast niet naar HOB, of wel? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
'geen idee.mail hem zou ik zeggen, of ga naar hail of bullets als ze in rotterdam spelen op baroeg open air. neem ik het ding mee voor je. Fuck the world and fuck you |
|
aftersun vergeten oren en stukje rug in te smeren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik denk dat dat wel goed gaat komen, mental. Spreken we gewoon dat af. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Prima man. Fuck the world and fuck you |
|
4 kaartjes voor de jeugd van tegenwoordig 27 juni in de gigant waarvan 1 voor mij |
|
Hehe, lijkt me ook wel een keer leuk om te zien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Little Labs Red Eye: Metric Halo Channelstrip plug: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
28 Days Later Fargo Hot Fuzz Hellraiser Hellworld |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben benieuwd! |
|
Fargo is ook geweldig.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |