|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik nies heel veel bloed hopelijk ga ik dood |
|
quote:moeje niet zoveel snuiven My madness, my sadness |
|
bloed niezen???? daar heb ik nog nooit van gehoord |
|
Hihi, da's van te snuiven normaalgezien... |
|
wel ik heb niks gesnoven als ik zou snuiven zou ik wel 15 kg lichter zijn |
|
daarom, begint met snuiven, mensen met overgewicht! argh, veeeeel Thee drinken zieken |
|
Ik ben altijd verkouden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ben ziek, 't hele weekend eigenlijk al maar 'k heb er nu pas tijd voor. Combinatie koorts/diabetes is niet bevordelijk The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik heb zo'n keelpijn......beetje snot neus...neeee he ik heb echt geen zin om ziek te worden |
|
quote: Oops, te laat denk ik. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik werd vorig weekend een beetje grieperig en maandag voelde ik mij 'slapjes' worden (hoofd-/keelpijn, suf zijn) en sinds dinsdag echt griep. Knallende koppijn gehad grootste deel van de dag, veel met mn ogen dicht op bed/bank gelegen, dichte/verstopte neus. Ibuprofen en neusspray deden goed hun werk, en ook zoutoplossing gorgelen. Donderdag een opleving, maar gisteren voelde ik mij beroerder dan heel afgelopen week. Moest om 12:15 bij de bedrijfsarts zijn op Rotterdam-Zuid (vanuit Spijkenisse). Dus toen ik einde van de ochtend (iets voor 11 uur) rechtovereind kon zitten zonder even bonkende hoofdpijn te hebben, de Arbo belde om te zeggen dat ik te ziek was om langs te komen, moest ik eerst weer mn werk bellen.... *zucht* Daar waren ze weer boos, zónder mij over die stroomstoring in Rotterdam te vertellen en dat de metro's nieteens reden!!!! Vind het sowieso al onbegrijpelijk dat wanneer je griep hebt en het grootste deel van de dag je ogen niet open kan houden, om je naar de begrijfsarts te sturen!!! Dat is de TPG van tegenwoordig. Bring The People Together |
|
kheb een kater I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: inderdaad.....paar dagen op bed gelegen en het is nog niet helemaal over *snotter* |
|
Ik heb een kater! |
|
Meld me maar weer aan quote: [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 13-08-2003 22:59] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik ben morbide |
|
quote: da's off-topic, haha kater is eigen schuld! |
|
quote: Ik had een keer hetzelfde, heb ik (zonder recept) zuigtabletjes bij de apo gehaald, binnen 1 dag was het helemaal weg Ben alleen helemaal vergeten hoe die zooi heet.. Was een glazen potje met 50 tabletjes erin.. |
|
quote: Ik heb trachitol(zuigtabletjes) en juglagina (druppels. Of het helpt..... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb er net over uitgeweid in het gitaar topic ... ik heb m'n flexor carpi radialis en mijn nervus medianus voor 80% doorgesneden (op een bierglas gevallen ) voor details: http://www.helgor.com sectie 'news' ... is best kut als je gitarist bent |
|
quote: das kut en dat doe je goed ik ben door een raam geslagen en heb me spieren en ligt geraakt en dat is nou al 10 weken geleden maar nog steeds last van dus ik wens je succes en hopen dat het je snel weer ken spelen |
|
quote: Dat heb ik zeker goed gedaan ... maar er zit al vooruitgang in, ik kan alweer wat basisakkoorden pakken ... maar wel met moeite |
|
dit is het correcte topic heeft iemand hier ooit eens een tekenbeet gehad? of Lupus? signature |
|
Ik heb vele tientallen tekenbeten gehad, maar het is nog nooit ontstoken geraakt en ik heb dan ook geen Lyme of andere enge dingen (Lupus) geloof ik... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |