|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: + nog 1 |
|
Sterkte Varanus, Silence en Nyghtslave! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ook van mij veel sterkte aan Varanus, Silence en Nyghtslave! |
|
quote: Dit is wel een felicitatie waard! Sterkte de komende tijd man |
|
Dit: quote: En dit ook: quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nou, kom net uit het ziekenhuis, en ze is helderder dan ik had verwacht. Ze baalde dat ze te laat wakker is geworden uit de narcose voor de bami Ze had ook totaal geen pijn, maar dat kan nog wel komen natuurlijk. Maar ze zag er in ieder geval beter uit dan ik had verwacht. spelfout weggehaald... |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Goed zo. Dat ze direct weer eetlust heeft is een goed teken. Heel veel succes en sterkte gewenst de komende tijd. Edit: ook voor Silence en Nyghtslave uiteraard, en voor alle anderen die iets mankeren. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 30-03-2011 20:33] Bareuh... |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gelukkig! [/zachteG] |
|
quote:Fijn. Hopelijk blijft het zo. |
|
Jeempie. Dat het maar bij allen goed mag gaan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-03-2011 20:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niet dus De pijnbestrijding die door een slangetje langs de ruggegraat ging is nu stopgezet en ze heeft nu helaas toch behoorlijk wat pijn. Heb nu ook de wonden een beetje kunnen bekijken, een snee van ongeveer 20 cd in de lies en een weerhaak van ongeveer 15 bij 15 in de buik.. spelfout weggehaald... |
|
Hè wat kut.. Kunnen ze de pijnstilling niet nog iets langer hoog houden? Ik hoop dat ze het allemaal een beetje doorstaat en dat die kutziekte na deze operatie en revalidatie mooi wegblijft.. |
|
quote: Nee, de pijnstilling op die manier mag maar een beperkte tijd, ze krijgt nu tramadol (?). Ik schat dat ze toch nog wel minstens een week in het ziekenhuis moet blijven.. spelfout weggehaald... |
|
Om met Ralph te spreken: Dit: quote: En dit ook: quote: +veel dus! Het zal ook wel concerten afzeggen worden om vrouwlief te supporten.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, festivals wordt in ieder geval voorlopig effe niets. We hebben wel kaarten voor Summerbreeze, dat duurt nog effe, maar wie weet zullen we die ook weer van de hand moeten doen, het herstel is niet een kwestie van een paar maandjes deze keer... spelfout weggehaald... |
|
Sterkte! No regrets and no remorse... |
|
Dank je. spelfout weggehaald... |
|
Hier gaat inmiddels alles een stuk beter op 40mg Prednisolon per dag Black seeds of bunny! |
|
quote: Sterkte @Nyghtslave; is er al meer bekend wat de oorzaak is van de ontsteking? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: signature |
|
@ Nix hoogstwaarschijnlijk Crohn, woensdag alle uitslagen incl. die van de biopten, maar met alle symptomen die ik had/heb en dan de duidelijke ontstekingen in mn dikke darm lijkt het er wel op Black seeds of bunny! |
|
quote: Bedankt voor je kaartje spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |