|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh gelukkig maar! Superfijn! |
|
+1 Dat is wel een opluchting voor jullie! No regrets and no remorse... |
|
quote:Fijn! |
|
Goed nieuws! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vette keelontstekingen moet je vooral mee blijven lopen. In de extremere gevallen moeten ze van buitenaf aan de ontstekingen . Lang geleden een keer gehad, goed kut, sterkte. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Beterschap Hypnos. |
|
thanx normaal raak ik wel van beginnende keel- en longontstekingen af, fluimen bovenhalen, goed verzorgen, veel slapen, paar Dafalgans... maar dit bleef maar duren zelfs twee dagen geen ZM! dan klopt er iets niet nuja, is al jaren geleden dat er nog es antibiotica aan te pas kwam, en die lidocaïne is zo een zaligheid... man, ik hou van lidocaïne signature |
|
quote:niet te dicht, is best besmettelijk wel een voordeel van coöuderschap, besmet ik kleine Amon tenminste niet en nu kan ik eindelijk je pakket afwerken! signature |
|
Lidocaïne for the soul? Beterschap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sterkte, Hyppie! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
dankt jullie, en nu bedje binnen het zal eventjes stil zijn van de gekke Belgen kant signature |
|
quote:Blaast kusje. Hoei! |
|
quote:en beterschap! |
|
quote: Beterschap, moat! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
@Hypnos: beterschap!! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
dankt jullie wel. De reden om uit bed te komen zijn jullie en nu de zetel in signature |
|
beuuuuuuh ziek slapen signature |
|
quote: nu pas gelezen, veel beterschap Bartje! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Snoeihard headbangen, is nooit goed voor de nek En uiteraard beterschap gewenst! Hoop dat ik niet te lang hoef te wachten op je volgende recensies. [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 17-06-2011 16:43] an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik heb gister m'n grote teen gebroken bij een bedrijfsongeval. Dat wordt dus een week zoveel mogelijk met de voet omhoog, na 3 weken mag het tape eraf 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Haha bedrijfsongeval, uhuu.. |
|
quote: Onder werktijd op de werkplek gewond raken is een bedrijfsongeval Mayo!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
vandaag erachter gekomen dat ik een behoorlijk B12 tekort heb. Nu wordt onderzocht hoe dat komt, maar waarschijnlijk komt het doordat een deel van mijn anticellen de intrinsieke factor (dit is een stof in je maagwand die ervoor zorgt dat je b12 op kan nemen) aanvalt en uitschakelt. Pilletjes zijn geen oplossing dus. Nog effe afwachten op de MMA test, de homocysteïne en te intrinsic factor uitslag, en dan wordt een plan van aanpak opgesteld Wel vandaag al mn eerste spuit gehad, en ik voel me nu al een beetje beter! oh, en nog een LOL: ik was bij de assistente voor mn spuit, ga al helemaal klaar zitten met m'n arm uitgestoken, krijgt t arme meisje een rooie kop en zegt: " Well, euh..... it... euh...." lange stilte, daarna klaarde haar gezicht helemaal op: *megablij* " It goes in the Gluteus!!!" En heel erg bedankt @ Blacksun voor de info "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Wehehe! Hoe is het met je teen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |