|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ik kom woensdag alleen , BDS in verlof 2 colli's van je moeten noig bevestigen!è signature |
|
Zie Messengé! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Spuit links én rechts. En ik hoor tenminste weer wat. VIESPEUK!!! |
|
signature |
|
Momenteel word ik gestoord van het uitzoeken waardoor mijn fysieke gestel zo overbelast is geraakt. Sinds een jaar bekend met diverse allergieën (gluten/ei/melk/knoflook/gember/kikkererwt+20). Sinds het dieet zijn mijn huid (eczeem) en hoofdpijn klachten minder, darmklachten zijn veel erger geworden en de vermoeidheid, stemmingswisselingen, maagpijn en spierspanning blijven aanwezig. Mijn vitamine tekorten zijn aangevuld, mijn werkzaamheden zijn milder geworden en ik heb meer rustmomenten in de week. Verder geen grote stressbronnen, op de groeiende onverdraagzaamheid van mijn eigen gebrek aan levenslust na. Mensen bekend met zo'n vaag beeld? Welke stappen volgen? Blegh. |
|
Ben je niet gewoon in de overgang? En voor ik weer beticht word van flauwe grappen. Mijn nichtje dook ook al rond haar 30e de overgang in. Ik kan me zelfs voorstellen dat je dan opeens last krijgt van allergieën. Net als dat je daar bij het puberen nog wel eens overheen groeit. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-07-2017 21:41] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Misschien toch stiekem iets van psychische aard? Ik wens je i.i.g toe dat je er snel van afkomt !! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Menstruatie is gewoon als vanouds, en ook geen last van transpiratie of opvliegers. Lijkt me vrij stug. @Fusi: dank. |
|
quote: Wat Fusion zegt, gezien de hoeveelheid klachten zou ik het idd eens in de psychische hoek zoeken misschien? Ik heb zelf ook een arsenaal aan klachten opgebouwd in de loop der jaren. Waarvan de voornaamste gewrichtspijnen en oorsuizen (continue piep in mijn hoofd) zijn. Daardoor weer dagelijks hoofdpijn, vrijwel altijd moe, stemmingswisselingen, etc. Wat mij helpt is de focus verleggen naar dingen waar ik wel energie van krijg en die zijn er gelukkig toch nog genoeg en zo hou ik mijn hoofd boven water. Weet niet of jij die ook nog hebt, maar misschien heb je er wat aan. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 30-07-2017 22:20] ... hoe de hazen lopen ... |
|
De dingen waar ik normaal gesproken energie van krijg, laten mijn klachten niet echt toe momenteel. Voorlopig staan ieder geval een bezoekje bij de arts (ziekenhuis) om iets fysieks uit te sluiten. En daarnaast krijg ook hulp op psychisch gebied, maar daar heb ik wat moeite mee. Ik heb tot nu toe maar aan bevriende sociaal werkers (collega's) dan aan de daadwerkelijke hulpverleners. |
|
Hoe heb je die allergieën laten uitdokteren? Al een coloscopie laten uitvoeren? Voor hetzelfde geld heb je crohn of colitis. Dan lijk je allergisch te zijn van al het voedsel. Edit: ik ben in ieder geval hetzelfde onderzoeksparcours aan het volgen. De klachten zijn veel minder dan de jouwe, maar sinds enkele jaren is glutenintollerantie vastgesteld. Klachten blijven verergeren, dus weer aan de tests. Blijk ik ook lactose-intolerant te zijn (yeey, kan ik toch volledig aan het veganisme) en over een maand komt er een echt darmweefselonderzoek aan. Benieuwd naar die resultaten, want de last is niet te min. Sterkte in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 31-07-2017 5:22] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Was een achterafgezien een heel slecht idee die pannenkoek spek/stroop.... |
|
Maar het smaakte fenomenaal, dus geen spijt van I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Bloedtesten in eerste instantie, daarna middels provocatie. Gewoon trail and error. En yes, de glutenvrije veganist uithangen! Uiteten is een feestje! En ja, ik ga denk ik ook de kant van de coloscopie/darmweefsel e.d. op, vanmiddag weer fijn naar de arts. |
|
Succes! When your people matter, menstrual health matters |
|
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/109560-bedorven-maag-rotte-eieren-smaak.html dit gisteren nog eens stoofvlees gegeten op bezoek bij iemand bad idea [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-09-2017 11:52] signature |
|
Heb het idee dat je daar slecht tegen kan als je lange tijd geen vlees etc gegeten hebt. Beterschaps! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-09-2017 12:00] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
thanks, eierpuf walgelijk sproeipoep boeiend signature |
|
Ik heb vaak de smaak van rotte eieren als ik rotte eieren gegeten heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Spuitpoep was het toch, meen ik me te herinneren. Vet zielig! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
GOD STRAFT METEEN HAHAHA [/fusion] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |