|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gistermiddag akelig hard door m'n enkel gegaan. Eigenwijs als ik ben gewoon tot 10 uur doorgewerkt, maar daarna eigenlijk niet meer kunnen lopen. De boel is nu mooi dik, straks maar effe ritje dokter doen.. spelfout weggehaald... |
|
Full blown aids. Abattoir, abattoir, mon dieu quelle horreur |
|
Ach AIDS is niet dodelijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
edit back: quote: Alleen als het werkgerelateerd is. Als je bijvoorbeeld op je werk te hard de trap oploopt naar de wc omdat je aan de scheit bent en je pleurt er af en breekt iets vind ik dat geen bedrijfsongeval. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-11-2011 2:04] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Komt natuurlijk allemaal door de rottige trap die is aangelegd door je werkgever... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
DAN DOPE IK OOK MAAR EEN PUNT .O.O.O. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ow, sorry. Ik vond een reply op een post van maanden terug een beetje een hypnos achtig iets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat kan gebeuren1! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
aha dus het was zover gisteren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
LOL Boeiender |
|
tijdje thuis denkk... ontstoken slokdarm wiens zaad de dader is, dat vraag ik me wel af signature |
|
Slokdarm ontsteking van slecht mannenzaad?? Dat staat nergens in m'n studieboekjes |
|
Jeej, migraine af! Duurde verdomme een dikke week met een aanloop van 2 weken. Hopen 't nu weer laaaang wegblijft. |
|
Nu al een week lang de ziekte van Bell, behoorlijk irritant en omdat ik de hele dag met een ooglapje moet lopen kijken mensen me ook nog eens constant debiel aan. Wil je muilperen? |
|
Nouja zonder ooglapje krijg je volgens mij helemaal rare gezichten omdat ze niet direct doorhebben dat je ziekte hebt maar gewoon een enorm vage uitdrukking. Hopelijk trekt het wel een beetje spoedig voor je weg ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ga ons nou niet proberen wijs te maken dat dat door dat lapje komt ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vrijdag opgenomen wegens een nierinfarct. Hopelijk morgen weer naar huis. Ik haat ziekenhuizen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gratis narcose. Maargoed, brain damage hier. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Mijn konijn heeft, denk ik, myxomatose. Godverdomme. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dan moet je hem binnen halen en zorgen dat-ie veel eet. |
|
quote:Al gebeurd. Morgen even medicijnen halen ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Beterschap! Hier net hersteld van een oorontsteking, zou normaal gewoon over moeten gaan maar uiteraard hier niet. Lekker trippen op de tramadol met ibuprofen en antibiotica, wazige dagen gehad |
|
Pff, hardnekkige krengen kunnen het zijn, die oorontstekingen. Mijn broertje van 2 jaar heeft er in zijn korte leven al ruim 20 gehad. Het is elke maand raak en niets helpt. Verder zelf ook ontopic: fikse keelontsteking, jeej. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-10-2012 10:51] |
|
quote: Keel- en neusamandelen er al uit gehaald? Wil nog wel eens helpen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |