|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shit, van een tekenbeet? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Klote zeg. sterkte hoor! |
|
quote:Yep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dank. Maak me wel zorgen, de gebruikelijke tornado ligt voor pampus op de bank. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
oh nee welke symptomen heeft ie? signature |
|
Bloemetjes moe zijn. Zelf overlever van Pfeiffer. Het zuigt kont. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
bah signature |
|
quote: Van een beet van een week geleden oid of van jaren geleden? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: zeker 95% van de mensen boven de 30 zijn pffeiffer overlever. jij bent een half jaar zielig in je bed gaan liggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oei, klote... Sterkte! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+ veel! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja, want dat moest van de dokter [rust!]. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hehe ik zat wat te stoken. Bij maar enkele mensen die het virus krijgen wordt het zo'n heftige reactie dat je er maanden moe van bent. De kans daarop is het grootst als je het virus in je puberteit oploopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Yeah bij mij was het op m'n 16e. Toen vrij snel geleerd dat niks doen heel even leuk is en daarna gewoon een fucking curse wordt. =[ Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Vandaar dat je nu zo'n ondernemend baasje bent? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Klote! Maar als je er snel bij bent is er niks aan het handje ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Van een paar weken geleden, gelukkig. Om precies te zijn heeft hij de beet op 11 september gehad. Waarschijnlijk zijn we er op tijd bij, hij zit nu aan de antibiotica. Maar hij heeft wel koorts enzo, is ook vrij slap. Volgens de dokter heeft hij er een virusinfectie bovenop. Waarschijnlijk is hij met zijn kuur wel gered, en waren we op tijd. Hij had zo'n ring op zijn schouder gekregen, en wij waren er meteen mee naar de dokter gegaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Yip, exact om die reden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Komt vast wel goed dan. Mijn ma heeft onlangs precies hetzelfde gehad. Zat ook een aantal weken tussen beet en kuur. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: een vriend van mij had binnen een paar dagen al problemen omdat de wond begon te etteren. Beginstadium is goed te behandelen, daarna is het echt kutkutkut. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sterkte ermee! Gelukkig inderdaad nog redelijk optijd erbij! Komt vast wel goed quote: Verschilt idd heel erg per persoon. De meeste mensen hebben alleen een griepje van een weekje, maar een vriend van mij is dan bijvoorbeeld weer opgenomen in het ziekenhuis omdat het bij hem zo erg was dat de helft van z'n organen ermee ophielden. Ik was er zelf gelukkig redelijk snel vanaf. Heb me zo'n 3 weken beroerd en vreselijk moe gevoeld en daarna ging het alweer met sprongen vooruit. Was uiteraard midden in de zomer, heb volgens mij nog nooit zoveel geslapen op festivals (toch zeker wel 9 uur per nacht, en soms 's middags ook nog een tukje), maar was allang blij dat ik van de dokter mocht gaan toen. |
|
Dank voor het medeleven allemaal. Fijn! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
al nieuws? signature |
|
quote: Gezond leven betekend niet dat je non stop gras moet eten, ontslakkingsklysma's moet nemen, en als karl noten moet gaan dansen 's ochtens. Volgens mij is het belangrijkste bij jou een ritme krijgen. ik heb welleens vernomen dat je eigenlijk maar 1 keer per dag eet. probeer toch iets van 2 a 3 keer per dag te eten op min of meer vaste perioden. voor de rest, tijdklok op je computer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |