|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
trombose? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
aids? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou,nou,nou... IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ga je van de heparine(de spuitjes) dan niet langzaam over op andere bloedverdunners in pilvorm? Meestal zijn de prikjes alleen om de goede waarde te bereiken en blijf je stabiel met courmarines (rattengif ). Weet niet hoe het met die prikjes zit maar het effect van alcohol valt wel mee met bloedverdunners. Je bloed wordt er niet bijzonder dun van en de wisselwerking is niet heel groot. Al zou ik het niet te gek maken want wonden gaan echt heel traag dicht. Heb je een embolie gehad of alleen trombose? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-10-2012 17:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De spuitjes hebben sneller effect dan de tabletten. Daarom begin je daar inderdaad mee icm met tabletten. Drinken kan gewoon met stollingsremmers is mijn ervaring, alleen wel liefst elke dag ongeveer de zelfde hoeveelheid. Anders is niet na te gaan of je een bepaalde INR hebt door de juiste dosering of dat het een gevolg is van de alcohol in je bloed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wel fijn dat je er daarna geen tot weinig last van hebt gehad. Wel naar van deze, klinkt als een fikse ontsteking zeg. Brr! M'n broertje blijft er gelukkig wel vrolijk onder. Alleen zijn gehoor moet inderdaad in de gaten gehouden worden. Verder is hier de keelontsteking veruild voor slijmerige hoestbuien, verstopt voorhoofdholte, bonzende hoofdpijn en warm-koud-warm-koud-fases. Joechei. |
|
Tot half 5 vannacht boven de wc gehangen. Zelfs een slok water komt er linea recta weer uit. Non stop mosselijk en koppijn door vocht te kort... Iemand een gouden tip? |
|
Geen mosselen eten? Boeiender |
|
Mosselijk, gaat fijn weer. |
|
Topvoer van oma? Ze doet het vast expres Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Pffoe, dat zal het zijn! In Zeeland, dus zelfs die mosselen waren dan van toepassing! Heb me nooit zo slap gevoeld, normaal kan ik wel water of bouillon hebben maar zelfs een pietepeuterig slokje water veroorzaakt enorme kramp en een sprintje naar het toilet. |
|
Van hulp bij het sokken aantrekken nodig hebben en naar de wc kruipen weer aardig op de been na rugklachten. Volgende week maar weer eens een beetje gaan werken. Owja: Tramadol heerscht als pijnstiller. Eindelijk iets wat bij mij wel goed werkt Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Douchen. Niet te heet, maar mag wel goed warm zijn. Wel een emmer bij de douche zetten, voor het geval je mosselen er opnieuw uitkomen. |
|
Ooit eens een warm bad genomen als ik kotsmisselijk was...net niet flauwgevallen. Toch een beetje oppassen met warmte. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Nergens voor nodig. Gewoon het doucheputje erafhalen en wat er ook uitkomt je hoeft niet eens te prakken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe heb ik ook een keer gehad en dat zonder ziek te zijn, wel een kneiter heet bad en ook kneiterhard marmer om op te vallen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik ben zo een keer mijn zicht verloren. Ik stond onder de douche en kreeg het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik ben toen onder de douche uit gegaan, en tijdens het afdrogen ben ik net niet flauwgevallen, maar was ik wel opeens mijn zicht kwijt. Je wil niet weten hoe eng dat is. Het ging gepaard met een harde zoem in mijn hoofd. Dit was in een studentenhuis, waar mijn douche en wc aparte ruimtes in de hal waren, dus ik kon ook niet zomaar naar mijn kamer en op bed gaan liggen. Op de tast de badkamer uitgegaan en de wc binnengegaan, en daar ben ik gaan zitten tot mijn zicht weer terug kwam, wat uiteindelijk na een minuut of twee geleidelijk gebeurde. Een paar dagen later vertelde de dokter me dat de combinatie brakheid, niets eten, lage bloeddruk, en warme douche niet een heel goede is. Ik heb ditt sindsdien niet meer gehad, maar ik let er nu ook wel op als ik brak onder de douche sta. Ik ben sowieso redelijk vatbaar voor dit soort dingen (headrush na te snel opstaan enzo als ik niet eet), maar dit was wel heel naar. |
|
quote: Hehe dit was al mn 3e keer flauwvallen, werd echt super relaxed wakker en wist niet wat er gebeurt was. Na een tijdje voelde ik me pas minder lekker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Cola drinken! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wel eerst de prik er uit roeren. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
ORS helpt bij mij meestal wel maar anderen vinden het zo vies dat het ook niet helpt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Klinkt als gevalletje voedselvergiftiging, zelf ooit eens opgelopen door kibbeling uit Callantsoog. Echt, was best spectaculair kotsen voor gevorderden (projectielkotserij hatseeee) en gezelligheid op de plee. Tsja, geen gouden tip helaas.. behalve een emmer meenemen naar toilet. Beterschappies! |
|
quote:Ja, heb ik gisteren ook gehad. Hielp inderdaad tegen dat slappe gevoel. Wel vies. @ Mmayo; ik vermoed ook voedselvergiftiging. Vandaag iets beter, hoewel (vooral vast) voedsel nog niet echt lekker valt. |
|
En je valt wel lekker af! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |