|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sterkte voor mevrouw Gurbe! Gelukkig was ze er optijd bij. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Kom net uit het ziekenhuis, beide benen bont en blauw, ze zit aan de morfine tegen de pijn. De ruggeprik had ze deze keer wel erg last van, maar de operatie is verder goed gegaan. Hopelijk mag ze voor het weekend nog naar huis. spelfout weggehaald... |
|
brrr... ruggenprik kan geen pretje zijn een een skingraft gehad of niet nodig? signature |
|
Huidtransplantatie bedoel je? Ja, stuk uit rechterbovenbeen gehaald. spelfout weggehaald... |
|
ziet dat er dan uit als een schaafwond? signature |
|
Ja klopt. spelfout weggehaald... |
|
sterkte signature |
|
Sterkte! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Sterkte en beterschap aan je vrouw gewenst Gurb. Boeiender |
|
quote:Pff sterkte voor jou en mevrouw Gurbe. Extra lief voor d'r zijn! |
|
Jeetje, heftig hoor! Sterkte Varanus met je dame. |
|
Zo, heb me nu maar even ziek gemeld, met dikke koorts achter het stuur was geen pretje. Duik mijn bed weer in. Boeiender |
|
jeetje varanus, sterkte voor jou en je vrouwtje... gelukkig dat er verder niks gevonden is. en beterschap @ thieutje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ja. Ik slaap in totaal, gemiddeld, 50% van mijn leven, als niet meer. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Heb je dan chronische vermoeidheid of ben je gewoon lui en hou je van slapen? Moeheid staat niet gelijk aan veel slapen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-11-2010 10:42] |
|
quote:Ik ben chronisch moe, maar ik weet niet of ik het chronisch vermoeidheid syndroom heb, voor zover dat bestaat. Ik denk dat bepaalde medicatie een fikse invloed heeft. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Chronische vermoeidheid als bijwerking van de medicatie dus? Ooit al eens bij je artsen aangegeven? Soms doet verandering van soort medicatie hierin wel "wonderen". |
|
quote:Jazeker, vaker over gehad met de psychiater. Maar sommige van die pillen heb ik gewoon keihard nodig. Misschien dat minderen een optie is, ik opper het de volgende keer dat ik hem spreek. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: In de tak van sport waarvoor jij pillen slikt zijn er altijd wel alternatieven. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja okee, maar als het goed is zijn er voldoende alternatieven van die pillen die je keihard nodig hebt. Iets andere samenstelling, iets in andere vorm enz. Minderen zou ook mooi zijn, helemaal geen medicatie zou super zijn maarja dat kan nu eenmaal niet altijd. Overigens, geen ziekenboeg hier.. nog niet. Wel al veel mensen ziek op het werk en zelf een milde vorm van buikvirusje lijkt het. Niet helemaal fit. Stom zeg! |
|
GRIEPPRIK!!1!% Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Al paar weken kast van de keel. Kut aircosysteem op het werk |
|
Ah, verrot is dat inderdaad. Hier zitten we zowel in de zomer als in de winter met sjaals om. Bah, ik loop op krukken. Gisteren een mep gehad van een paard, vol op de knie. Toch maar naar de huisarts geweest. Zit heel veel vocht in, maar dat kan ze er niet uithalen zolang nog niet duidelijk is of de bovenbeenspier aangetast is. Moet maandag terugkomen, als er geen extra bloeduitstortingen zijn, kan ze het vocht eruit halen. Dat zal hopelijk veel verlichting geven. Ik ben zo slecht in kaduuk zijn! Nu moet ik met de bus naar het werk. Bah! [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 18-11-2010 14:12] Verrassend triviaal |
|
Een paard heeft toch geen handen???? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |