|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
, dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 04-10-2002 14:26] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Je wordt oud Sjaan! |
|
quote: ik wil nie, ben pas 17 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Triple-Dan is ook al gammel hee, Tnightmare vanavond Triple 7 in De Splinter? |
|
quote: ONgesteld? |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zwakke weerstand. Meer fruit en groente eten, sporten enzo! |
|
quote: Mjah, fruit.. dat eet ik zelden. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik eet ook niet zo veel fruit, maar ik merk wel dat het je lichaam goed doet als je wat fruit eet! Aanrader: Kiwi's. Die zijn makkelijk te eten, hoeven alleen maar doormidden gesneden te worden en uitlepelen maar! |
|
quote: Thnx Vargen maar bananen hoeven enkel gepeld te worden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Bananen zitten niet zo veel vitamines in als kiwi's, daarom ga ik altijd voor kiwi's. |
|
Van die kiwi krengen krijg ik altijd een droge binne lip (ja! hoe krijg ik het voor mekaar!) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Snoep gezond, vreet een appel. Ongeschild, want in de schil zitten de meeste vitamientjes. |
|
Ben een beetje ziekjes...nouja, gewoon ontzettend ongesteld..buikpijn, rugpijn, lamlendigheid...dus ik heb lekker alvast vakantie genomen van school...potje thee erbij...*nestelt zich in veel te grote Nirvana-trui en wijde broek (onder het motto: "knellen = rellen") in haar stoel achter de comp* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmm ik ben wat verkouden aan het worden. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zak met slijm, zak met slijm wie maakt me los ! |
|
K heb zo'n verkoudheid die vooral op mn keel slaat: niet echt last, maar enkele keren per dag lijkt t alsof ik mezelf ga binnenstebuiten keren door te hoesten, en ik rook niet eens. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Anderhalf jaar geleden heb ik mijn handen behoorlijk verbrand aan zure lak voor de vloer. Maanden heb ik met blaasjes, zeer dun vel en jeuk rondgelopen. Dacht ik dat het eindelijk weg was, beginnen er weer rare rooie plekjes op me handen te komen met vreselijke jeuk! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Dat is vreselijk irritant.. Het enige wat daar bij helpt is.. veel melk drinken! Toen ik nog niet rookte had ik heel vaak last van prikkelhoest, en geen enkel middel tegen die hoest werkte, behalve melk. Ik voel ook een griep aankomen geloof ik.. Ik heb al 2 weken pijn in m'n ribben of m'n borst-en rugvlies of wat dan ook. Hoe minder ik buitenkom, hoe vaker ik ziek word. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
*snif**snitter* HAAAAAAAAAATJSOE! |
|
quote: Bamisoep! O(germ)... |
|
quote: zucht...same here I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Gister verstand kiezen er uit en ik moet nog 1 keer terug voor de andere kant Wiegen Meister ! |
|
flinke pijn in de nek kapotte knokkels veel pijn in den schenen kater diagnose: METAL |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |