|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pijn in me nek Verzwikte enkel |
|
quote: Mijne moesten er ook aan geloven, ze waren nog niet eens uitgekomen !! Eerste maal enkel het spuitje gevoeld, tweede maal alles behalve het spuitje, tering wat deed dat pijn ... maar ja... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Voor m'n beugel 8 jaar geleden in 1 zit 2 melkkiezen eruit; *pats* 4x een spuitje in me smoel, 2 voor elke kies, 1x binnenkant, 1x buitenkant van m'n tandvlees. Ik voelde de 1ste en de rest niet Dat was dus wel goeie shit. Alleen de rest van de dag sfplak icth of thesu manieu meth menthu. |
|
kheb een of andere bobbel op me kop gevonden toen ik me haar aant wassen was... echt wazig... soort van dikke puist of wrat ofzo, heel wazig noujah heb er geen last van en is ook niet te zien dankzij lang haar Je moeder. |
|
quote: Is dat niet je hoofd Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
|
|
Ik heb overal pijn na mn middagje uitgaan gisteren Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ben al sinds vorig weekend al een beetje grieperig aan het worden, maar nu lijkt het echt door te zetten.... Door al dat kuchen de hele dag door krijg je toch wel erg veel pijn zo vlak onder je ribben. En een zere rug. Veel perssinaasappels uitpersen dus. En veel films kijken in mijn slaapzak op de bank :D Bring The People Together |
|
Bwaaaaargh *reutel* volgende keer toch maar wel met trui aan naar de baroeg lopen |
|
damn ik heb gvd alweer bronchitus, is geloof ik al de 4de keer van het jaar My madness, my sadness |
|
Dat kennik .. NIET als je neit hebt geoefened met je band, zwaar bezweet de oefenruimte uitkomen en rustig met weinig kleding aan rond gaan fietsen in de kou .. Resulteert in een slijm productie waar menig bandslet trots op zou zijn |
|
aaargh ik ga denk ik maareens (voor de 2de keer vandaag) onder een gloeiendhete douch staan en dan een paar liter slijm eruit gooien My madness, my sadness |
|
Ik hoop dat Bucket'O'slime dit jaar weer goed gaat verkopen, dan kannik nog flink verdiene |
|
quote: Bij de 2e kies werte de verdoving ook niet goed !!! Wat heb ik die chirurg denkbeeldig vervloekt zeg !!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: idd ik denk dat ik zodra et mogelijk is toch echt de hele binnenkant laat vernieuwen My madness, my sadness |
|
Er is een vlakke bult op m'n voorhoofd ontstaan [maar heb me nergens aan gestoten oid]. Heb hoofdpijn aan m'n rechter hersenhelft [waar de bult zit dus]. Een groeiende tumor? |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Als ik een tijdlang niet meer online kom is het dus een tumor. |
|
quote: oww, maar voor die tijd ben ik wel langsgeweest om em der uit te snijden, hebben we meteen weer een leuke fotosessie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-11-2002 16:40] |
|
Ik denk dat ik mn voet gebroken heb ofzo |
|
quote: *troost* wat is er gebeurd? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ehh, dat zeg ik niet Maar hoe weet je nu zoiets?? |
|
Door naar de dokter te gaan!! Hup hup hup! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |