|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga hier verder: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-12-2013 19:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Goh. Dat het hier al pagina's offtopic is is toch wel apart. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2969/1?hl=Medicijnen Boeiender |
|
quote: Hypnos doet aan acupunctuur, zijn schuld! Maar goed punt, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Boeiender |
|
typisch! ik krijg nog niet genoeg steken signature |
|
quote:analgesic point Gallbladder 34 (Yanglinquan) In de inleiding al zelfs. |
|
quote: Ik zal het nog één keer duidelijk zeggen: Vraagstelling: is de genezende werking van acupunctuur bewezen? Bevestigend argument: ja, want er zijn medische experts die acupunctuur toepassen. Dát is een drogreden. Een volstrekt vals argument waar geen enkele waarde aan toegekend dient te worden. Simple as that. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Furunkel en karbunkel signature |
|
Staan je hersenen weer op shuffle, Hyp? Willekeur en dictatuur! |
|
nee hoor, had last van één van die twee dingen, kweet gewoon niet dewelke. kan niet kiezen gelukkig is het voorbij, was eentje op mijn been signature |
|
Ah, excuses, en blij dat je ervan af bent dan! Willekeur en dictatuur! |
|
dankt u je hebt gekeken? signature |
|
net terug van 3 dagen ziekenhuis. zaterdag plots rug compleet kaputt na verkeerde houding en pôsitie maandag ging het niet meer, kotsen van de pijn, naar kraker, kon mij niet helpen, naar de dokter, enkel op afspraak, ... uit boosheid dan maar bewustzijn verloren in haar wachtzaal. wakker worden in ambulance, geen gevoel meer in voeten.. ondertussen twee epidurale spuiten gekregen. ontsteking van de wervelkolom, vette hernia en wellicht revalidatie tot gevolg. Lopen als een mannetje van 80 jaar voor een paar weken ... urgh signature |
|
Beterschap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
merci die fokkin infiltraties in de rug zijn echt geen pretje signature |
|
quote: Courage! |
|
Sterke en beterschap Bart. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Klote, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Damn... Beterschap, kerel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hmz mijn reactie is verschwunden? Nog maar een keer dan... klink best heftig Hypno. Veel sterkte, snel herstellen!! When your people matter, menstrual health matters |
|
merci één van de klotezaken is dat ik drie dagen tv heb moeten kijken, nu gelukkig een PC. twee keer een aflevering van Dr Phil gezien, en met al die verdoving heb ik het slecht verteerd was over Michelle Knight, één van de drie vrouwen die Ariel Castro meer dan tien jaar compleet vernield heeft in alle opzichten... https://www.youtube.com/watch?v=SirtiD6MAGs waanzin² hoe dan ook, merci, hoop gewoon dat ik mn werk niet kwijt ben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-10-2014 7:38] signature |
|
Beterschap Hypnos. |
|
Hypnos, waarom zou je je baan kwijtraken?? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, dat lijkt me vreemd. Een werkgever mag je daardoor niet zo maar je baan ontzeggen. Edit: En bij fysieke gevolgen van de gebeurtenis moet er een goede oplossing uitgewerkt worden. Over het werk moet je nog niet nadenken, makker, focus je maar eerst op het herstel [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 30-10-2014 10:54] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |