|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Spooketers"? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik hoop dat het hem/haar een leuke som advocatensalaris heeft gekost. Idioterie. |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 23 september 2008 15:10 schreef MMayo het volgende: Je kent het vast niet, samenloop van omstandigheden.. combinatie van factoren. -------------------------------------------------------------------------------- en dan is er geen schuldvraag? wees nou eens duidelijk wiens schuld was het? |
|
quote: boemba, film al klaar? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Schuld: combinatie van factoren. (herhaling herhaling herhaling herhaling) en voor de rest van de argumenten lees je het vorige topic maar. Verders zullen ze het daar zelf wel kunnen bepalen lijkt mij, hebben ze jou of mij niet voor nodig. Wie weet komt er nog een berichtje over dood door schuld of nalatigheid of zelfs wel moord. Spannend zeg! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-09-2008 15:53] |
|
Van Middelkoop blij dat hij niet in dienst hoefde Uitgegeven: 23 september 2008 15:42 Laatst gewijzigd: 23 september 2008 15:43 AMSTERDAM - Minister Eimert van Middelkoop (Defensie) was "heel blij" dat hij in de jaren zeventig "op een wettige wijze" de toen nog bestaande militaire dienstplicht niet hoefde te vervullen. Dat zegt hij in een artikel in Vrij Nederland dat woensdag verschijnt. De bewindspersoon kreeg van 1973 tot 1979 uitstel wegens 'persoonlijke onmisbaarheid' voor de GPV-fractie in de Tweede Kamer, waar hij medewerker van was. Van Middelkoop geeft aan moeite met gezag te hebben. "Tijdens die twee dagen militaire keuring voelde ik: Dit is helemaal niets voor mij. Hier ga ik doodongelukkig van worden. Het is een vorm van eigenzinnigheid." |
|
Wat een fucking randdebiel die kerel. Komt goed over op z'n militairen zo. |
|
quote: het geeft de verhouding goed weer je hebt voetvolk en denkvolk maar grappig dat dit nu eens expliciet naar voren komt |
|
quote: je doet het er om he? teveel vrije tijd als freelancer? [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 23-09-2008 17:08] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Waarom moet het altijd schuld schuld schuld zijn, omstandigheden hebben ook bijgedragen, en waarschijnlijk zijn er een paar nalatig geweest, maar niet zo nalatig dat ze worden veroordeeld maar gewoon ontslagen. Waarom kunnen sommige mensen allen voldoening krijgen als bij elk incidentje een celletje voller komt. Waar eigenlijk de hoofdoorzaak/schuld ligt is eigenlijk wel duidelijk, als je je eigen stekker eruit trekt of als je niet genoeg kauwt op je boterham dan kun je daar nog welleens dood aan gaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: iemand moet opkomen voor de elite quote: te bestaat niet |
|
Net zoals: als je in Amerika faalt is het altijd je eigen schuld want als je hard werkt heb je gegarandeerd succes. Vrije vertaling van Boemba's hersenspinsels (en godverdomme, waar blijven die ondersteuningen van jouw American Dream, aangezien onderzoeken uitwijzen dat sociale mobiliteit in oa Canada en GB hoger zijn?). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: omdat mensen tegenwoordig te makkelijk verantwoordelijkheid van zich afschuiven is toch te gek voor woorden dat iemand zelfmoord pleegt en mmayo geeft het gebouw de (gedeelde) schuld |
|
quote: ik had je al gezegd dat ik niks heb met de amerikaanse droom ik heb alleen wat met de essentie van amerika dat is iets anders |
|
quote: ken ik jou trouwens? of beter gezegd jij mij? (werk jij voor mij?) (ik moet beter opletten) |
|
quote: The building made me do it.. En lezen blijft een kunst, geweldig. |
|
quote: je krijgt het wel een keer onder de knie laten we het nu maar weer over moslims hebben de zorg is saaaaaaaaai |
|
quote: Vast wel. Moslims? Nou begint u maar.. |
|
quote: nou beginnen jullie maar en dan werp ik een muntje in de lucht en die bepaalt of ik met jou eens ben of niet |
|
quote: net zo makkelijk word schuld op onschuldigen geschoven nouja dat je met een oud gebouw na een tijdje een cultuurtje krijgt waarin incidenten meer geaccepteerd worden kan natuurlijk wel, en misschien komt die zelfmoord ook doordat er in een oud gebouw misschien meer mogelijkheid toe was(maar die informatie staat er niet bij) Maar ik neem aan dat je begrijpt dat de doden zelf toch wel het meeste schuld dragen, en dat het met de beste zorg nog steeds kan gebeuren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ga hier maar over babbelen |
|
ah wat lief! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat varken was vast een moslim. Kan Boemba daar nog even over door babbelen. |
|
quote: De essentie van Amerika, man je moet de politiek in, wat een wazig gelul. Amerika als wat? Als staat, als natie, als natie-staat? quote: quote: Deze notie van Amerika als een land van kansen waar mensen zelf hun lot in handen hebben komt zeer zeker overeen met één van de vele bekende interpretaties die van toepassing zijn op de American Dream. Hij komt ook dicht bij de essentie van James Truslow Adams die de term introduceerde. quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: amerika als land waar mensen hun vrijheden inleverden in ruil voor vrijheid vs europeanen die nooit echt vrij zijn geweest en steeds mee rechten afdwongen ik prefereer dus vrijheden boven rechten en daar vloeien dan weer allerlei dingen uit voort. sommige wellicht utopisch anderen zijn in de praktijk te brengen. mijn kijk op arbeid bijvoorbeeld. quote: zeg nou zelf, zo op het scherm is die beschrijving ook al zo leeg als die droom zelf. balkenende zou hem graag willen gebruiken, knijp je oogjes wat toe en het lijkt communistisch jij had het over sociale mobiliteit. daar heb ik gewoon iets minder mee. dat raakt ook niet wat ik bedoel. dat die in engeland en misschien zelfs in nederland hoger ligt (wat ik trouwens wat nl betreft betwijfel, maar dat zei je ook niet) betekent alleen maar dat iedereen hetzelfde onderwijs krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 23-09-2008 18:43] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |