|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee niet africhten Ik zal jou eens africhten!! Het is de lichtinval ;') |
|
Afwerken toch? |
|
quote: Ik heb alleen nog maar oog voor jou.. Het is de lichtinval ;') |
|
zo lief zonder vrouw is het leeg inderdaad met is het spanning en veel wrijving signature |
|
Sinds de magnetron uit is gevonden zijn wij vrouwen niet meer nodig. Tenzij we kinderen willen...en die willen we niet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Que? |
|
Zonder vrouwen zijn mannen snel uitgestorven.. Klaar... slotje dus! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: FAIL!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah, vrouwen zijn dus de oorzaak van de overbevolking. Opruimen die handel! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het lijkt bijna alsof wat je zegt klopt. een kleine minor irritatie van een bestuursgenootje: 'haast je, om 2 uur moeten we daar en daar zijn, want....' 'die afspraak is verzet Os, daarom mailde ik je daarover, geen haast' 'ja dankje wel! haast je, om 2 uur moeten we daar en daar zijn, want....' :') |
|
quote: Natuurlijk klopt het. Mannen hebben altijd gelijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Was het maar zo'n feest. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hier is het feest hoor. |
|
quote: zonder vrouwen... ja dat wil zeggen dat vrouwen al zijn uitgestorven toch? signature |
|
quote: Daar ben ik ook wel benieuwd naar, Kimmey. Ik vind dat je nu een beetje poep praat. Ik red het allemaal prima zonder vrouw, hoor. Zelfs met een puberende dochter in huis en een fulltime baan in tweeploegendienst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: draagvader een idee ??? Suck my piss |
|
Kimmey haar reacties blijven uit, ze is erachter gekomen dat ze de domste opmerking van het gehele forum heeft gemaakt.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
OT: Dat onduidelijke gezever en gedraai overal omheen met cryptische en stille hints die wij zouden moeten oppikken maar dikwijls niet doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja maar als je duidelijk bent voelen mannen zich nogal snel op hun pik getrapt. |
|
quote: Laat haar toch... Vrouwen willen zich graag nuttig voelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hoezo......?? Die van mij doet het prima, zelfs met onze twee kleine etterbakken, als ik een weekendje/weekje festival doe! |
|
quote: Maar als je wel een keer direct bent naar een kerel toe, vinden ze dat je te bot bent. Djeez, kerels! |
|
quote: Ik niet, ik prefereer dat juist. Als je iets kut vindt moet je gewoon zeggen dat het kut is en als je wel of niet een relatie wilt moet je dat ook gewoon zeggen, en niet van dat wazige geneuzel wat ik toch niet begrijp. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: neuken bedoel je? Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |