|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: =) |
|
quote: Of die denken daar toestemming voor te moeten vragen L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Wou je vanavond graag zelf koken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lijkt me toch redelijk. Alleen, ze had het beter aan haar man kunnen vragen. Immers: Efeze 5:22: Gij vrouwen, weest aan uw eigen mannen onderdanig, gelijk aan den Heere Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: quote: Yep, de ideale relatie zo via het internet. |
|
Maar wel drie overheerlijke blikken erwtensoep van de Lidl met een extra rookworst klaargemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dit wil ik er soms mee doen signature |
|
quote: Zeker de ideale relatie, laat dan ook graag weten dat ik zelfs op mn werk aan m denk L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Mooi ja en iedereen kan meegenieten, wat een feest! Wie denkt er nu niet graag aan meneer XXL. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
xxl heeft de bloemetjes? ennieweej, ik erger me wel behoorlijk aan dat de meeste mannen schijnbaar allemaal last hebben van een brabants kwartiertje. ik vind het daarentegen verschrikkelijk om ergens te laat aan te komen. meestal calculeer ik zoiets wel in, maarja, die van mij is daar gewoon te erg voor. we gingen een keer naar heuy (oud en nieuw volgens mij) en ik had om 9 uur afgesproken. dus ik dacht slim te zijn en zei tegen mn vriend dat we om 8 uur daar moesten zijn. uurtje moet wel genoeg zijn toch? nou, wabla stond mooi om 8 uur klaar, maar vriendlief dus niet. uiteindelijk waren we om 10 uur bij heuy gearriveerd (die hier nog geen 5 minuten vandaan woont.... ) maar toch ist een schatje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Vind ik ook irritant bij de vrouw, maar ja, ze is Brabants hè.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dus als ik het goed begrijp was Wabla ook wat aan de late kant? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dochters zijn ook vrouwen dus bij deze: Vrouwen die aan de deur zooi aannemen van Jehovah's getuigen. Die moet nog veel leren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vrouwen met een HBO-functie/opleiding die nog niet eens fatsoenlijk een kasboek kunnen bijhouden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
vrouwen met een opleiding, onzin natuurlijk signature |
|
quote: Je vrouw is een middagje wezen shoppen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou, vooral het feit dat ze op mijn werk met zo'n opleiding denken "alles wel even te kunnen". Maar zelfs het bijhouden van een simpel digitaal kasboek blijkt voor hun logica teveel gevraagd. En zolang alles goed gaat, lukt het nog wel, maar owee als dan een vrouw een foutje maak, en de rest denkt "het wel even te kunnen verbeteren". Zo vergaat het van kwaad tot erger, tot uiteindelijk de man op het werk, die wel enige cijferlogica bezit, alle puinzooi (die niet was ontstaan als de collega's na de eerste fout meteen naar mij waren toegegaan) kan gaan opruimen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik begrijp je alhoewel ik daar van terug ben gekomen op onze IT dienst zitten meer vrouwen dan mannen , en ze zijn dikwijls intelligenter en sneller alleen hebben ze allemaal een lelijke tôte en afgeknabbeld haar signature |
|
Tja, de nerd-branche.. Zorgvrouwen daar zit af en toe nog wel een mooie dame tussen gelukkig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik bedacht me net tijdens het poetsen nog een ergernisje: mannen die denken dat ergens met een doekje overheen aaien, telt als schoonmaken Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: +1 L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |