![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*wacht op een achterlijke post van li1936* Je moeder. ![]() |
|
Jammer dat dit topic nu wat is afgezwakt. ![]() |
|
![]() *iemand popcorn??* ![]() |
|
*over 1.2.3 sec klaar* cola moon? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Rare microwave heb jij, die er steeds langer over doet ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Oeh 43 ![]() Lang niet op!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Heb een vaag vermoeden dat 'mevrouw' eerst 10 uur niet meer inlogt op zm...... ![]() |
|
ZIjn we daar ook vanaf ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Morgil is terug? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Cheerz. Ik ga koffieleuten met 7thFA zo. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
godverrrrr! zóveel teruglezen daar heb ik toch geen tijd voor! ![]() ![]() ![]() geweldige posts toch steeds popcorn for the win! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: hou je bek hoer. Ik irriteer me vaak aan vrouwen die moeten plassen op momenten dat ik ff wil opschieten. Ga eerst maar eens pissen voordat je een post doet/ PISSEN!! Suck my piss ![]() |
|
Zelden zoveel onzin en vooroordelen in 1 topic gelezen. Hulde ![]() En dat flamen zoals dat hier gebeurt is eelijk gezegd ronduit kansloos en jammer. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
klopt maar wel vermakelijk ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dat dan weer wel. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ja ok, maar jij heb net een nei ketsertje ( ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het is zelfs zo erg dat ik eigenlijk niet eens iets kan bedenken waar ik me bij haar aan erger. (Hey, die is semi-ontopic) Laat ik maar proberen dit voor de verandering eens niet te verkloten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Daar zijn mannen goed in ja. Daar ergeren vrouwen zich geloof ik aan ![]() ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Foei. In dit topic mogen vrouwen zich helemaal niet ergeren aan andere vrouwen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Weet ik. Ik had al aangegeven dat ik dat eigenlijk niet zou doen om dat dat niet in de titel staat, maar de verleiding was toch te groot. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 15-10-2008 17:35] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Pfsh wij zijn geen vrouwen. ![]() En sinds wanneer trekken wij ons iets aan van wat er in een topic staat, het is niet zo dat Gaycloak het topic heeft aangemaakt.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |