IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 28-03-2009 16:20 by Aeternitas Profiel van Aeternitashttp://www.google.nl

Nee.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-03-2009 16:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dus hup, iedereen rap zijn konijn inpakken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 28-03-2009 16:22 by Aeternitas Profiel van Aeternitashttp://www.google.nl

quote:
Op 28 maart 2009 16:16 schreef XXL het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat erg veel mensen een partner hebben waarmee ze duidelijk niet op één lijn zitten en een ander neukertje moeten gaan zoeken.
Nee hoor, als je precies hetzelfde bent als je partner en alles met elkaar eens ben is ook niet goed. Een keer een onenigheid kan een relatie versterken.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-03-2009 16:35 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 28 maart 2009 16:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dus hup, iedereen rap zijn konijn inpakken.




OT: Als alles altijd maar in kannen en kruiken is, lijkt 't me niks. Af en toe moet 't eens flink stormen in huis, dat houdt je scherp.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-03-2009 17:33 by Silence Profiel van Silence

het voornaamste waar ik me aan erger zijn die mooie ogen van m'n vriend. Godver, dan ben je een keer flink boos, zet die die zielige blik op.. En kan ik niet meer zeggen wat ik wilde Daarom ruzie-en wij alleen over de telefoon, hehe.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2009 8:33 by bastianus Profiel van bastianus

Bij ons is het konijn van mezelf, dus die vlieger gaat alvast niet op.
Verder is het voor mij heel goed dat het af en toe eens knalt. Ik heb ook een relatie gehad waarin het nooit knalde, en er dus ook niet goed gecommuniceerd werd omdat we alles voor onszelf hielden. Waardoor we op een gegeven moment steeds meer onze eigen gang gingen en langs elkaar heen leefden, tot we helemaal uit elkaar gegroeid waren.
Op het moment dat ik daadwerkelijk weg wilde, hebben we trouwens wel goed gecommuniceerd, we hebben op een hele nette manier en in goed overleg de spullen kunnen verdelen. Tegenwoordig is mijn ex een hele goede vriendin. De beste stap die we hebben genomen is om geen relatie meer te hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 29-03-2009 11:39 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Was sich liebt, das neckt sich.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2009 12:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2009 8:33 schreef bastianus het volgende:
Verder is het voor mij heel goed dat het af en toe eens knalt. Ik heb ook een relatie gehad waarin het nooit knalde, en er dus ook niet goed gecommuniceerd werd omdat we alles voor onszelf hielden. Waardoor we op een gegeven moment steeds meer onze eigen gang gingen en langs elkaar heen leefden, tot we helemaal uit elkaar gegroeid waren.
Op het moment dat ik daadwerkelijk weg wilde, hebben we trouwens wel goed gecommuniceerd, we hebben op een hele nette manier en in goed overleg de spullen kunnen verdelen. Tegenwoordig is mijn ex een hele goede vriendin. De beste stap die we hebben genomen is om geen relatie meer te hebben.


Waaruit dus blijkt dat er geen noodzaak is de boel af en toe te laten knallen maar dat het belangrijk is dat je met je partner goed kunt communiceren.

Ontopic:

Vrouwen die er na het wakker worden echt minstens een kwartier over doen om uit bed te komen en eens koffie te gaan zetten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 29-03-2009 12:54 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 29 maart 2009 12:51 schreef XXL het volgende:

Ontopic:

Vrouwen die er na het wakker worden echt minstens een kwartier over doen om uit bed te komen en eens koffie te gaan zetten.


Mannen die hun koffie koud laten worden omdat ze zo nodig op ZM moeten posten


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-03-2009 13:11 by Forever After Profiel van Forever After

Papillonneke:





[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-03-2009 13:13]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2009 13:16 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2009 13:11 schreef Forever After het volgende:
Papillonneke:








Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-03-2009 13:22 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Heb liever een duitsche dog. Die kan je tenminste aaien zonder een hernia op te lopen en is groot genoeg om het woord hond daadwerkelijk te bevatten.

Ontopic. vrouwen met kleine hondjes. of was dat al genoemd?
vrouwen met dikke reten in strakke broeken. over het geheel gezien vrouwen met te veel lichaam en te weinig kleren. Als je bmi boven de 25 is moet je ruimzittende kledij aantrekken. burka geprefereerd.


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-03-2009 13:22 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 maart 2009 13:16 schreef XXL het volgende:





Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-03-2009 13:23 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

kolere, mijn vorige reactie slaat helemaal nergens meer op met die dildo erboven.


Een kleine snol zit zo vol.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2009 13:26 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2009 13:23 schreef SkinPeeleR het volgende:
kolere, mijn vorige reactie slaat helemaal nergens meer op met die dildo erboven.


Technisch gezien is dat geen dildo maar een vibrator.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 29-03-2009 13:28 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 29 maart 2009 13:26 schreef XXL het volgende:
Technisch gezien is dat geen dildo maar een vibrator.


Bedankt voor de info


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 29-03-2009 16:12 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik vind het juist normaal dat je af en toe een meningsverschil hebt. Was in een andere relatie niet zo, en toen maakte ik me dus (terecht) zorgen.
En dat over oude ruzies uit die sloot halen heb ik niet gelukkig. Meneer Mottighaerd ook niet, hehe.
Klaar = klaar toch?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-03-2009 18:57 by Lionheart Profiel van Lionheart

Never look back.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2009 23:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2009 23:47 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2009 16:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Ik vind het juist normaal dat je af en toe een meningsverschil hebt. Was in een andere relatie niet zo, en toen maakte ik me dus (terecht) zorgen.
En dat over oude ruzies uit die sloot halen heb ik niet gelukkig. Meneer Mottighaerd ook niet, hehe.
Klaar = klaar toch?


Meningsverschillen hebben we hier ook wel maar dan knalt het niet gelijk. Een normaal grotemensen gesprek voldoet hier doorgaans wel.

Nadeel is dat je dan wel de goedmaakseks mist.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 30-03-2009 15:06 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

quote:
Op 29 maart 2009 13:11 schreef Forever After het volgende:
Papillonneke:




ghehehe.....bitch


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2009 15:53 by XXL Profiel van XXL

Hoor jij niet aan het werk te zijn?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-03-2009 16:17 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Mag je je als vrouw ook ergeren aan andere vrouwen?


the only pleasure is pain


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 30-03-2009 16:19 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 30 maart 2009 16:17 schreef Vampire_girl het volgende:
Mag je je als vrouw ook ergeren aan andere vrouwen?


Vertel uw ervaringen

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 30-03-2009 16:20]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-03-2009 16:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 30 maart 2009 16:17 schreef Vampire_girl het volgende:
Mag je je als vrouw ook ergeren aan andere vrouwen?

of ergeren aan vrouwen die zich ergeren aan vrouwen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen