IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 08-04-2009 20:20 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 8 april 2009 19:55 schreef ghoulliette het volgende:
de frustratie komt vooral voort uit het feit dat ik veel vrouwen zie die erg schreeuwerig doen over dat ze geen vriendinnen hebben omdat vrouwen zeiken etc. (Soort macho gedrag om aantrekkelijker gevonden te worden door de mannen. Zonde vindt ik dat.)
veel vrouwen zijn naar vrouwen toe een stuk oprechter. Niet dat mannen dat niet kunnen zijn, maar zij maken er wel eerder misbruik van. Dat zie ik wel vaak. En of ik dat meegemaakt heb, ja. Zoals Snaack al zegt dus. Of ik ook mannelijke vrienden heb. ja, die heb ik ook. maar met de meeste ga ik wel anders om dan met de meeste vriendinnen.
Natuurlijk zijn er ook onoprechte bitches, maar toevalligerwijs zijn dat vaak dezelfde vrouwen die schreeuwen dat ze meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden hebben.
en zo is de cirkel weer rond.


Wow. Niet lullig bedoeld, maar je bevestigd voor mij wel weer even waarom ik liever mannelijke (of mannelijke vrouwelijke) vrienden heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 08-04-2009 20:21]


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-04-2009 20:51 by Nix Profiel van Nix

Waarom het één of het ander geslacht voor vrienden. Doe mij maar een mooie combinatie van karakters.








I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2009 22:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 april 2009 20:51 schreef Nix het volgende:
Waarom het één of het ander geslacht voor vrienden. Doe mij maar een mooie combinatie van karakters.








Hulde.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-04-2009 9:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 april 2009 20:20 schreef Ziona het volgende:
Wow. Niet lullig bedoeld, maar je bevestigd voor mij wel weer even waarom ik liever mannelijke (of mannelijke vrouwelijke) vrienden heb.

Vind het knap dat je dat daar uit haalt.
Daarnaast score ik met voetbal, metal en het leger wel redelijk hoog op de mannenladder, dus dat zou jouw conclusie toch op moest opmerkelijk moeten maken.

Maar ik snap dat dit voor veel mensen een gevoelig punt is. (Anders zou er niet zo fel opgereageerd worden en ik neit persoonlijk worden "aangevallen"). Zegt dat ook niet genoeg?

@ mooie karakters.. Ja natuurlijk is dat zo. Wel cliche.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 09-04-2009 10:05 by Jällö Profiel van Jällö

Een vraag of discussie waarin vrouwen en mannen bij voorbaat al over een kam worden geschoren is sowieso wanhopig achterhaald en cliché, dames en heren.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2009 10:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 april 2009 10:05 schreef Jällö het volgende:
Een vraag of discussie waarin vrouwen en mannen bij voorbaat al over een kam worden geschoren is sowieso wanhopig achterhaald en cliché, dames en heren.

Het lijkt me sowieso handig om eerst te kijken of een dergelijk kort kapsel wel bij het hoofd past van de dame of heer in kwestie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 09-04-2009 10:10 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 9 april 2009 9:53 schreef ghoulliette het volgende:
Vind het knap dat je dat daar uit haalt.
Daarnaast score ik met voetbal, metal en het leger wel redelijk hoog op de mannenladder, dus dat zou jouw conclusie toch op moest opmerkelijk moeten maken.

Maar ik snap dat dit voor veel mensen een gevoelig punt is. (Anders zou er niet zo fel opgereageerd worden en ik neit persoonlijk worden "aangevallen"). Zegt dat ook niet genoeg?



Haha, jij voelt je ook snel aangevallen. Ik maakte alleen een grapje, het soort waar wel een kern van waarheid in zit (voor mij) maar waar je wel om zou moeten kunnen lachen. Je moet niet alles zo serieus nemen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-04-2009 10:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Dat zal dan wel de invloed van het forum/ internet zijn, en misschien mijn nog niet heel wakkere schrijfstijl . Hoewel ik wel vind dat veel mannen in hun vriendschap met vrouwen de neukoptie open houden (en misschien doen ook wel veel vrouwen dat?) en ik me daar aan stoor (want echte vriendschap draait om eerlijk en openheid en niet om verborgen agenda's) ben ik zeker wel een voorstander van alle cliche's dat je mensen op hun karakter en niet op hun geslacht moet beoordelen. Maar tegeljikertijd is er de realiteit die niet te ontkennen valt. Ga ik daar serieus mee om? In een discussie als deze wel, in het echt ligt het een stuk genuanceerder. Je moet ook wel als je je vooral in situatie begeeft waar bijna uitsluitend mannen aanwezig zijn
Kortom: de mannenhaat/ mensen haat valt irl wel mee hoor


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2009 11:26 by jbassist Profiel van jbassist

Ik vind het sowiso knap dat je denkt dat mannen ver genoeg na denken om er sowiso een verborgen agenda op na tehouden

Mijn frustratie is meer dat vrouwen zich ergeren aan dingen waar ik juist niet over zou hebben nagedacht hahaha

Je maakt het jezelf nu iets te moeilijk, er vanuit gaan dat iemand GEWOON aardig is maakt het leven een stuk makkelijker hehe

Verder als Bier, Tieten en Gear gaat het hier niet


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-04-2009 11:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

mensen die gewoon aardig zijn zijn kennissen. vrienden staan bij mij wel iets hoger op de ladder. Ben Paris Hilton niet


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 09-04-2009 11:33 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 9 april 2009 11:28 schreef ghoulliette het volgende:
mensen die gewoon aardig zijn zijn kennissen. vrienden staan bij mij wel iets hoger op de ladder. Ben Paris Hilton niet


+1 ..

Mensen zijn vaak ernstig beledigd als ik vertel dat ik maar 4 vrienden heb. Barst van de kennissen , dat wel !


Vind ik ook niet


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-04-2009 11:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 20:51 schreef Nix het volgende:
Waarom het één of het ander geslacht voor vrienden. Doe mij maar een mooie combinatie van karakters.









Lastig te vinden maar heb onderhand een leuke club verzameld.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


renYek
Usericon van renYek
Posted 09-04-2009 11:41 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 9 april 2009 11:33 schreef underkoffer het volgende:
+1 ..

Mensen zijn vaak ernstig beledigd als ik vertel dat ik maar 4 vrienden heb. Barst van de kennissen , dat wel !


Idd. Wat ga maar eens na hoeveel echte vrienden je nu hebt. Die dag en nacht voor je klaarstaan en die een kogel voor je vangen als het zou moeten? Wat dat betreft heeft men maar weinig echte vrienden.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-04-2009 11:44 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 9 april 2009 11:33 schreef underkoffer het volgende:
+1 ..

Mensen zijn vaak ernstig beledigd als ik vertel dat ik maar 4 vrienden heb. Barst van de kennissen , dat wel !

Hier ook zo, de laatste keer dat ik echt kon zeggen dat ik een beste vriendin had was op de middelbare school, daar ging ik dan ook letterlijk dagelijks mee om en deelde er alles mee.
Tegenwoordig is iedereen voor mij een kennis of een goede kennis.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2009 11:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 april 2009 11:33 schreef underkoffer het volgende:
+1 ..

Mensen zijn vaak ernstig beledigd als ik vertel dat ik maar 4 vrienden heb. Barst van de kennissen , dat wel !

Zoveel nog?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 09-04-2009 11:50 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 9 april 2009 11:41 schreef renYek het volgende:
Idd. Wat ga maar eens na hoeveel echte vrienden je nu hebt. Die dag en nacht voor je klaarstaan en die een kogel voor je vangen als het zou moeten? Wat dat betreft heeft men maar weinig echte vrienden.


+1 Verder dan 3 kom ik echt niet.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2009 11:52 by jbassist Profiel van jbassist

Moeilijk gedoe.

Dat kan je ook niet van iedereen verwachten, ik ben heel content met zowel de lui die ik soms tegenkom en alsnog mega goed mee kan vinden, als de lui waar ik regelmatig mee omhang die ik beter ken.

Ik ben verder ook niet zo super afhankelijk van andere lui, en verwacht van niemand ook echt iets, dus mischien dat ik me er dus ook minder om druk maak..


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


renYek
Usericon van renYek
Posted 09-04-2009 11:55 by renYek Profiel van renYek

En de frequentie van tijd samen doorbrengen zegt ook niet per se iets natuurlijk. Het gaat om de kwaliteit.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2009 12:01 by bastianus Profiel van bastianus

Pas in slechte tijden kom je erachter wie je echte vrienden zijn. Meestal zijn dat er maar verdomd weinig. Zolang het goed gaat lopen de mensen de deur bij je plat. Brood en Vrienten hebben daar een goede tekst over gemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 09-04-2009 13:06 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 9 april 2009 11:49 schreef bastianus het volgende:
Zoveel nog?


Ja, vond het zelf ook wel veel! Maar het zijn wel mensen waar ik op kan bouwen, waar ik van op aan kan. Belangrijke mensen dus.


Vind ik ook niet


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2009 13:08 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Volgens mij ben ik een gelukkig mens. Ik heb best wel een aantal mensen die écht dag en nacht voor me klaarstaan. En andersom natuurlijk


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2009 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

JE huisarts?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2009 13:09 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

onder andere. schat van een vent!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2009 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zou niet eens weten wie mij huisarts is .. kennelijk is er bij de bouw van mij meer op de binnen dan de buitenkant gelet ....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2009 13:12 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ach wacht maar.. jouwn tijd komt ook nog wel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen