|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Die is vet tof! |
|
quote: Het gaat er natuurlijk om hoe ze over komt. Of ze werkelijk iets weet, weet je pas nadat je haar hebt aangesproken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
of het vervolgens in de bibliotheek heb moeten opzoeken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of ze iets weet daargelaten, maar het is ook hoe je daar mee omgaat Arrogantie mbt intellect is als witte sportsokken .. gewoon niet doen |
|
Ik weet niet of ze arrogant doet over haar kennisniveau. Het punt is dat hij bij voorbaat al denkt dat ze hem niet goed genoeg gaat vinden. Zonde. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dat is ook niet slim van em nee, dat is jaloezie. Maar goed, hij zal op andere punten meer kennis of vaardigheid hebben dan haar. Je daarom druk maken is niet slim. |
|
Zelfvertrouwen is het punt, denk ik. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Joa, en misschien achtergrond een beetje? Als je uit een wereldje komt waar de man toch de man moet zijn kan ik me indenken dat hij wat geïntimideerd is of op zijn strepen wil staan. |
|
signature |
|
Ja echt hè. |
|
quote: Koel! Tetris! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: acht maal echt signature |
|
signature |
|
Vaak met echtgenote over gehad; als vrouwen niet willen dat je constant naar kont of tieten kijkt, moet je ook niet kleding dragen die daartoe aanzet. Sterker nog, ik heb zeer de indruk dat vrouwen het juist heel erg leuk vinden om bekeken te worden. Ze zijn nu eenmaal prachtig, dat kunnen ze niet helpen... Ik kan me inleven dat een vrouw zich, indien ze zich er niet op kleedt, het enigszins vervelend (...) kan vinden als gasten naar haar tetten staan te staren in de trein. Ik zou het ook nogal niet tof vinden als een vrouw de hele tijd naar mijn pakket zat te gluren. Erg genant. Voor vrouwen zal het ook nog wel eens intimiderend over kunnen komen. Maar, kort door de bocht; vier het vrouwelijke! Ze zijn zo mooi en zo leuk. Kleine irritaties bij vrouw(en); gebrek aan structuur. Het 'verzamelen' van 'leuke dingetjes' die dan vervolgens door de hele godganse keet heen slingeren. En ze zien gewoon dingen niet die ik wel zie. ... overigens werkt dat van twee kanten. Ik zie sommige dingen ook niet die voor haar echt klinkklaar zijn en haar enigszins irriteren. Desalwelteplus zijn we volgende week vrijdag een jaar getrouwd. Ho-fucking-sanna. Ja hoor... |
|
signature |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik kan er niks aan doen. Het stomme is, zelfs bij lelijke vrouwen ga ik naar het décolleté zitten kijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
die is wel erg mooi ja ik denk dat veel vrouwen zich irriteren aan de afstandelijkheid van veel mannen en mannen irriteren zich weer aan de opmerkingen hierover ... hoe de hazen lopen ... |
|
Irriteren is geen wederkerend werkwoord. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Zoek ik even op. |
|
quote: die onzin verkondig je maar lekker voor de klas ik had ergeren moeten gebruiken he ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Je bent toch niet geïrriteerd hoop ik? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Absoluut niet. Wel enorm geërgerd! En nu niet gaan roepen dat ergeren alleen wederkerig gebruikt kan worden.. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |