|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hihi ken je trouwens het verschil tussen een vrouw en een hond? Een hond komt niet terug als je er op slaat signature |
|
Een vrouw is net een ambulance...doe-dit doe-dat doe-dit doe-dat Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
het verschil tussen een batterij en een vrouw: een batterij heeft ook een positieve kant! signature |
|
Hehe. Nog ééntje dan: Hoe heet je thaise schoonmoeder? Taai Kreng Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ach mannen zijn net meubilair, ze hangen toch alleen maar de hele dag op de bank |
|
Waarom kan een vrouw niet én mooi én slim zijn tegelijk? anders was het een man! signature |
|
Er is toch ook zo'n lijst met 10 redenen waarom een biertje beter is dan een vrouw? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: quote: |
|
quote: We gaan hier verder Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
weet je waarom een man in verschillende keren klaarkomt? omdat een vrouw niet snel genoeg kan slikken... signature |
|
Vrouwen kunnen best mooi zijn en slim tenzij jij alleen vrouwen met blond haar leuk vindt!! [Dit bericht is gewijzigd door devil op 27-03-2009 22:34] |
|
quote: Je bent lekker op dreef broeder! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Blonde vrouwen kunnen ook mooi en slim zijn. Het is alleen een uitstervend soort... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: ik hou alleen van vrouwen met 4 hersencellen je weet wel... voor iedere kookplaat één signature |
|
Prima ik ook, doe jij dan mag jij de rest van het huishouden doen.... En ja neuken kan dan ook nie want dat kunnen me hersencellen niet aan |
|
=) |
|
you funny wel best dat een vrouw 1 hersencel meer heeft dan een koe, anders staan ze nog te schijten in de keuken ... signature |
|
quote: Voor die sportieve activiteit heb je doorgaans niet echt je kersenpit nodig.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Hilarisch.. ik kom niet meer bij. .... Stiekum toch wel... =) |
|
quote: Vooral blijven ademen... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Er zijn ook mannen die slikken. =) |
|
quote: Ja, alle ongein die mijn vriendin uitkraamt wanneer ze ongesteld is...bloody hell.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Poessap? =) |
|
quote: that's for squir(t)! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2009 22:47] signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |