|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2010 14:11] signature |
|
ELKE fucking winkel binnengaan om *ff* te kijken. |
|
slaan helpt ook. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Tijdelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ja dat is ook zo. denkt na IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat meneer eerst "GODVERDOMME, wat een kútwind! Murgggheghrll" roept als hij uit zijn werk komt, in plaats van even hoi te zeggen. Die wind kan vervangen worden door al het andere dat met zijn werk te maken heeft. |
|
quote: Misschien moet je geen kutscheten laten bij binnenkomst als meneer uit zijn werk komt. (sorry) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh, je herinnert me aan iets. Die flauwe seksueel getinte grapjes die mannen maken, misschien nog wel erger als ze zich bewust zijn van het feit dat ze flauw zijn. |
|
quote: Ach, die man moet zijn frustratie gewoon even kwijt. Het laatste waar hij dan op te wachten zit is een vriendin die vervolgens vinnig tegen hem zegt: "Oh kun je niet even lief hoi zeggen?" Haha, aaargh! |
|
Hehe, klopt. Maar de reactie daarop vind ik dan weer té leuk om het niet te doen. |
|
quote: Doe ik nou nooit en vrouwen kunnen er ook wat van hoor. |
|
quote: Ligt waarschijnlijk meer aan het algemene gebrek aan humor onder vrouwen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Prima quote van Youp van 't Hek "Ik zeg niet; vrouwen hebben geen humor. Ik zeg; Vrouwen hebben andere humor. Met vrouwen kun je ook lachen... schijnt" |
|
Ik ben harstikke grappig. En dat MH is dat met mij eens. Toch, MH? Toch? *sist*"anders een maand lang geen seks!" Ik voel me soms zo vrouwelijk |
|
Dat is puur machtsmisbruik! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Dus jij hebt seks puur om hem te plezieren? Bareuh... |
|
Ik houd er van te beweren dat ik beter zonder kan dan hij. Maar hij bedankt wel altijd lief als ik eten voor 'm heb gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-01-2010 18:50] |
|
quote: En andersom ook? Of maakt hij nooit eten voor je? Bareuh... |
|
Hij warmt wel eens soep voor me op Maar koken laat-ie aan mij over. Edit: Wat ik overigens niet erg vind, ik kook graag, en dan mag hij de afwas doen! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-01-2010 18:55] |
|
quote: Mooi geregeld dan. Bareuh... |
|
quote:Zeker, net zoals dat ik niet houd van schoonmaken, en hij niet van boodschappen doen. Zo regelen we het allemaal wel netjes (Al help ik natuurlijk wel schoonmaken, en helpt hij ook wel eens met (bier)boodschappen) |
|
quote: Geniaal, ik doe precies hetzelfde als ik thuis kom van werk :') Trouwens ook als ik op het werk aankom, eerst een kwartier lekker schelden en dan eens iets gaan doen. |
|
Vrouwen blinken vaak uit in indirect communiceren, dat kan nog wel ééns irritant zijn. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 28-01-2010 22:04] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Of door heel slecht te communiceren, dat kom je ook tegen. Kijk: http://www.youtube.com/watch?v=ymCP6zC_qJU [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-01-2010 22:06] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |